امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جلال ربیعی مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

گذری برعمکرد منطقه یک / انتهای تابستان

اجرای 1700تن روکش آسفالت در منطقه یک
مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد گفت: طی یک ماه اخیر همزمان با ادامه برخی پروژه های عمرانی شاخص منطقه همچون پیاده روسازی امام شرقی، بهسازی خرم شرقی، پیاده روسازی در حافظ و فردوسی در کنار بهسازی قنات شیربچه، شاهد اجرای بیش از هزار و هفتصد تن روکش آسفالت در نقاط مختلف منطقه بوده ایم.


جلال ربیعی مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از کاشت هزار کوزه گل داودی در بلوار شهیدان حجتی و میدان حضرت امام در کنار هزار نسترن در پارک لاله به عنوان دیگر اقدامات انجام شده یاد کرد و افزود: در پروژه خیابان حافظ هم ۱۷۰متر مربع اجرای بلوک فرش، یکصد و بیست متر بلوک چینی، 160متر جدول گذاری و همین میزان بندکشی جدول داشته ایم.


ربیعی به نصب بیست متر دال بتنی و دو پل سواره رو در همین خیابان اشاره داشت و اضافه کرد: در فردوسی شمالی هم اقداماتی مانند 185متر مربع اجرای بلوک فرش، ده متر مکعب تخریب سطح پیاده رو و بیش از هشتاد متر ماهیچه جداول شیاردار انجام شده است.
پروژه خیابان امام شرقی نیز در این مدت شاهد کارهایی مانند ۴۸۰متر مکعب خاکبرداری، 530 متر مربع سنگ فرش، هفتاد متر مکعب اجرای بتن سطح پیاده رو و بیش از ۱۴۰متر اجرای بتن دیواره بوده است.

انجام ۱۴۵هزار متر مربع چمن زنی
ربیعی از کاشت ۲۵بید مجنون در بوستان خدمت خبر داد و خاطر نشان کرد: طی چندین نوبت و در نقاط مختلف منطقه شاهد اجرای حداقل ۱۴۵هزار متر مربع چمن زنی، مورد زنی در بلوار ولیعصر و پارک لاله، سم زني درختان چنار و سرو شيراز در بلوارهای فجر و دفاع مقدس، سم پاشي گل هاي رز نسترن واقع در بلوارهای فجر، طالقاني و الغدير در کنار آبیاری روزانه درختان سطح منطقه با تانکرهای استیجاری و انجام تعمیرات و رفع نشتی شبکه آبیاری فضای سبز در خیابان های امام خمینی و ۲۲بهمن، بلوارهای دفاع مقدس و آیت به همراه میدان بسیج بوده ایم.


ربیعی به شست و شو و آبگیری آبنماهای بوستان خدمت، میدان آزادگان و میدان امام خمینی در کنار دویست متر لوله گذاری شبکه آبیاری فضای سبز در خیابان ۲۲بهمن اشاره ای داشت و خاطر نشان کرد: هفت مورد تعمیر شبکه آبیاری فضای سبز در نقاطی مانند پارک لاله و خیابان های امام خمینی و شریعتی در کنار ۹فقره رفع اتصالی برق در زیرمجموعه های شهرداری، پاکسازی اطراف مدارس با لودر و طی ۱۲سرویس تردد کامیون، جمع آوری ۱۷مورد پل فرسوده و خطرساز در خیابان شریعتی حدفاصل میدان بسیج تا سه راه فرهنگ و پاکسازی نهصد متر از کانال پشت بوستان خدمت از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت هستند.


طی همین بازه زمانی در خیابان صفا حدود ۷۰متر مکعب تخریب و زیرسازی کانال دفع آب های سطحی انجام شده، صد متر جدول گذاری و بیش از ۲۵۰متر کانیو گذاری گردیده و علاوه بر هشتاد متر مکعب پلاسترزنی در میدان شهدا، اقدامات دیگری هم مانند دویست متر لوله گذاری آب و همین میزان اجرای غلاف برای سیسم روشنایی در پیاده روی خیابان شریعتی، رفع عیب از ریسه های سطح منطقه و جمع آوری نخاله و ضایعات در سطح معابر اصلی و فرعی مختلف انجام گرفته است.
اجرای 9900 متر علف زنی
مدیر اولین منطقه شهرداری نجف آباد به انجام منظم عملیات علف زنی در سطح منطقه اشاره داشت و مجمو ع عملیات صورت گرفته در یک ماه گذشته را بالغ بر 9900 متر برآورد کرد و افزود: جمع آوری و انتقال بیش از 113 سرویس انواع ضایعات، هرس درختان و جمع آوری شاخه های خشک در نقاط مختلف از جمله خیابان های دلگشا و ۱۷شهریور با مجموع 2200 متر طول، انجام صد متر اصلاح هندسی در میدان حضرت امام و تجهیز قطعات یک و دو گلزار شهداء به سیستم آبیاری قطره ای جزء دیگر اقدامات انجام شده هستند.


جلال ربیعی از انجام بیش از ۱۷۰۰متر مکعب خاکبرداری و زیرسازی در ادامه بلوار فجر و یکصد متر مربع ایزوگام برای سرویس بهداشتی پارک لاله خبر داد و خاطر نشان کرد: تعویض ۹مورد سطل زباله در پارکینگ پارک لاله، اجرای سیصد متر شبکه آبیاری فضای سبز در خیابان امام خمینی، شست و شوی 68 مورد پنل های تبلیغاتی، بلوارها و خیابان های اصلی در کنار شست و شوی ۴۰ایستگاه اتوبوس و ۱۸۰ پل فلزی از دیگر تلاش های قابل ذکر هستند.


ربیعی از ۹۶۰ متر مکعب خاکبرداری خیابان نشاط شرقی، حفر یک چاه جذبی در میدان آزادگان و ۲هزار متر مربع تسطیح و ریگلاژ در خیابان های قائم، زعفرانیه و زیتون خبر داد و اضافه کرد: انجام ۳۲۰۰متر مربع زیرسازی در خیابان های محمودی، نیما و گل یاس، پنج متر مکعب بلوک چینی در کانال دفع آب های سطحی میدان شهدا و اجرای بیست متر راست گرد در خیابان شیخ بهایی از دیگر اقدامات عمرانی این مدت هستند.
لایروبی معابر منطقه یک
جلال ربیعی بخش پایانی سخنان خود را به ادامه عملیات لایروبی در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه اختصاص داد و افزود: انجام ۲۲۰۰متر لایروبی در طرفین خیابان مولوی شمالی، نهصد متر در بلوار استقلال، باندهای رفت و برگشت بین میادین آزادگان و معلم، کانال واقع در محدوده ورزشگاه رسالت، دو پل عرضی در خیابان شیخ بهایی و سه مورد دیگر در خیابان حافظ به همراه بلوار الغدیر از دیگر اقدامات صورت گرفته در بخش لایروبی هستند.


ربیعی از شانزده تن بتن ریزی در امورات عمرانی و زیرساختی پارک لاله و همین میزان در فعالیت های انجام شده توسط واحد امانی سخن گفت و اضافه کرد: طی همین بازه زمانی در پروژه بهسازی قنات شیربچه در خیابان شریعتی شرقی شاهد اقداماتی مانند 230 متر مربع بلوک فرش، بیش از ۲۷۰ متر قالب بندی جدول، یکصد و هشتاد متر اجرای بتن ماهیچه جداول، بیش از ۱۵۰ متر مکعب مالون چینی دیواره کانال، یکصد و هشتاد متر تسطیح و ریگلاژ سطح پیاده رو، نزدیک به دویست متر مربع بندکشی نما، پنجاه متر مکعب پی کنی، 250متر جدول گذاری و چهل و پنج متر مکعب بلوکاژ بوده ایم.


مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد از انجام حدود یکصد متر مکعب خاکبرداری در خیابان ملک الشعرای بهار به منظور اجرای خط انتقال گاز سخن گفت و ادامه داد: در طرح ساماندهی خیابان خرم شرقی نیز طی این مدت اقداماتی مانند 36متر مکعب اجرای سنگ لاشه دیواره کانال، بیش از چهارصد متر مکعب خاکبرداری، 230 متر مربع بندکشی نما، دویست متر مکعب زیرسازی و هفتاد متر مکعب مالون چینی انجام گرفته است.
پروژه اجرای پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری در بلوار آیت نجف آبادی حدفاصل تقاطع بلوار فجر تا میدان بسیج از دیگر طرح های فعال شهرداری در منطقه یک است که طی چند هفته اخیر اقداماتی چون بیست متر جدول گذاری، یکصد و چهل متر قالب بندی ماهیچه جداول، هشت متر مکعب بتن ماهیچه جداول، پانزده متر مربع دال گذاری، ۱۸۰ متر بلوک چینی و حدود بیست متر مکعب نیز اجرای بتن مگر در آن انجام شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.