امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

محل کسبی دل انگیز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،اهمیت شهروندان به زیبایی فضای سبز خانه و محل در نجف آباد را می توان از ویژگی های بارز مردم این دیار دانست که در همین خصوص نیز آقای طالب یکی ازکسبه جوان و شهروندان خوش سلیقه و خوش ذوق شهر فضای داخل و خارج محل کسب خود در خیابان نمازی را با کاشت دهها نوع گل و گیاه تزئینی، تعبیه گلدان در داخل و خارج مغازه، بهسازی پیاده رو، نصب پایه های چراغ در ورودی ، تعبیه آکواریوم ، تعبیه تلویزیون و نمایش مراحل فرآورده های لبنی، رعایت نکات بهداشتی در ورود و خروج و .. به بهشتی کوچک در این منطقه تبدیل کرده است.


وقتی با مشتریان این محل همصحبت شدیم علاوه بر تعریف از حسن سلیقه ایشان و تشکر از ایجاد فضای متفاوت و دلپذیر، آن را شاخصی برای مردم و اطمینان از سلامت و کیفیت محصولات ایشان نیز ابراز می نمودند .
لازم به ذکر است که بسیاری از شهروندان نجف آبادی طی سالهای اخیر دست به انجام اقدامات متفاوت و خوبی در راستای زیباتر شدن محیط زندگی و محیط کار خود کرده اند که پایگاه خبری شهرداری نجف آباد در این خصوص با انجام مصاحبه و تهیه گزارش های تصویری دیگر شهروندان را هم در جریان این فعالیت ها قرار می دهد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.