امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

ادامه طرح آمارگیری ترافیک شهرداری نجف آباد با مشارکت 126 آمارگیر

ادامه طرح آمارگیری ترافیک شهرداری نجف آباد با مشارکت 126 آمارگیر
 قائم مقام شهردار نجف آباد گفت: همزمان با توزیع بیش از 5هزار فرم جمع آوری اطلاعات ترافیکی شهروندان با مشارکت آموزش و پرورش و دانش آموزان، بیش از یکصد و بیست و شش نفر از نیروهای آموزش دیده نیز با پوشش های سبزرنگ در نقاط مختلف شهر مشغول تکمیل روند آمارگیری هستند.


محمد مغزی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد زمان این آمارگیری میدانی را سه روز اعلام کرد و اظهار داشت: این کار که از یکشنبه27 آبان ماه شروع شده تا بیست و نهمین روز این ماه به سه شکل متفاوت ادامه خواهد داشت تا اطلاعات لازم به منظور تدوین سند جامع ترافیک شهری جمع آوری گردد.
مغزی ادامه داد: طی اولین روز این طرح بیش از 126 نیروی آمارگیر در چهل محور پرتردد شهر که بیشترین بار ترافیکی را به مرکز شهر منتقل می کنند، مستقر شده اطلاعاتی مانند تعداد و نوع وسیله نقلیه به همراه تعداد سرنشین آن ها را از طریق مشاهده به ثبت رساندند.
طی این روز برخی گروه ها تنها به رصد تعداد وسایل نقلیه پرداختند و تعدادی نیز همزمان با این کار، آمار سرنشینان خودروها را هم محاسبه کردند.

ادامه کار آمارگیری در تقاطع ها و میادین ورودی
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد همچنین گفت: امروز دوشنبه نیز بیش از چهل نفر در 35 تقاطع مهم و پرتردد شهر مستقر خواهند بود و همان کار دیروز را انجام خواهند داد.
محمد مغزی اضافه کرد: طی سومین و آخرین روز اجرای این طرح نیز از اولین ساعات سه شنبه 29 آبان ماه، شش میدان اصلی به عنوان دروازه های ورودی شهر شاهد حضور تیم های آمارگیر به منظور انجام مصاحبه با برخی خودروهای عبوری از این مسیرها خواهند بود.
مغزی از استقرار یک تیم در ورودی و تیم دیگری از خروجی این میادین سخن گفت و افزود: برای این کار برخی خودروهای عبوری به صورت تصادفی انتخاب شده و از آن ها سولاتی مانند مبداء و مقصد سفر، تعداد سرنشین، نوع مصرف سوخت خودرو و اطلاعات مشابه پرسیده و در فرم های مخصوصی ثبت خواهد شد.
سند جامع ترافیک نجف آباد که تهیه آن نزدیک به 20 ماه طول خواهد کشید، تمامی نیازهای ترافیکی این شهر را به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در بازه 15 ساله برآورد کرده و برای حل مشکلات آن راهکارهایی را پیشنهاد می کند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.