امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار با ریاست زندان شهرستان نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه 12 آذرماه 1397، مهندس مسعود منتظری نجف آبادی شهردار نجف آباد با سیامند پویا منش ریاست زندان شهرستان نجف آباد دیداری در دفتر ایشان بعمل آورد.
در این دیدارمهندس ابراهیم ابوترابی ریاست و تنی چند از شورای اسلامی شهر نجف آباد و مدیران ستادی شهرداری حضور داشتند، انتصاب پویامنش به این سمت را تبریک گفته و پیرامون زندان که واقعیتی شهری ست هرچند تلخ و مدیریت شهری وظیفه خدمت رسانی به این مجموعه را نیز داراست و پاره ای از موارد عمرانی، فرهنگی و... بحث و تبادل نظر شد.


 زندان شهرستان نجف آباد با ظرفیت ۵۰۰ نفر جهت نگهداری محکومان و متهمان منطقه در نظر گرفته شده است که ساخت این زندان‌ها برای نگهداری مجرمین در منطقه سکونت خود و در راستای حقوق شهروندی به ویژه خانواده‌های زندانیان است.
سیامند پویا منش پیش از این به عنوان معاون اردوگاه کاردرمانی وحرفه آموزی و همچنین ریاست زندان نسوان را عهده دار بوده است به عنوان سرپرست جدید زندان شهرستان نجف آباد معرفی گردیده است و بجای منوچهر نادری رئیس سابق زندان که به افتخار بازنشستگی نائل آمد جایگزین شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.