امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
در دیدار خیرخواهانه فوتسال رقم خورد

تساوی گیتی پسند و منتخب نجف آباد/ حضور هزار هوادار در حمایت از مرتضی شکرانه

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ تیم‌های فوتسال گیتی پسند و منتخب نجف آباد در دیداری خیرخواهانه، در حمایت از مرتضی شکرانه داور بین المللی فوتسال اصفهان که مدت‌هاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، به مصاف هم رفتند. این دیدار دوستانه از ساعت ۱۸ در سالن ورزشی موهبت نجف آباد و در حضور بیش از هزار تماشاگر برگزار شد و در پایان به تساوی یک بر یک انجامید.

به رغم حضور بازیکنان اصلی گیتی پسند در این دیدار دو تیم بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم گیتی پسند بازی هجومی‌تری را به نمایش گذاشت و در حالی که ۷ دقیقه تا پایان دیدار زمان باقی بود در نهایت قفل دروازه منتخب نجف آباد باز شد و احسان سهیلی بازیکن جوان گیتی پسند موفق به گلزنی شد. در حالی که می‌رفت این دیدار با برتری گیتی پسند به پایان برسد محسن مولایی بازیکن نجف آباد موفق به جبران گل خورده شد تا دیدار با نتیجه مساوی خاتمه یابد.

این دیدار خیرخواهانه حاشیه‌هایی پررنگ‌ نیز داشت:

*حضور هزار تماشاگر در این دیدار که خیلی بیشتر از برخی دیدارهای لیگ برتری فوتسال است در نوع خود جالب توجه بود. نکته جالب اینکه بانوان علاقه مند به فوتسال نیز در سالن حضور داشته و بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند.

*قیمت بلیط این دیدار ۵ هزار تومان در نظر گرفته شده بود که تمامی عواید حاصل آن برای درمان مرتضی شکرانه داور بین المللی فوتسال اصفهان و ایران که مدت‌هاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند؛ تعلق می‌گیرد.

*علاوه بر طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان، طباطبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی و پزشکی رئیس شورای شهر نجف آباد حضور داشتند.

*داوری این دیدار در نیمه اول برعهده مهدی اخوان و مصطفی دانشفر پیشکوستان داوری فوتسال اصفهان بود و در نیمه دوم دو داور جوان نجف آبادی این رقابت را قضاوت کردند.

*محمدسلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این دیدار حاضر نشد اما از سوی او پیامی در حمایت از مرتضی شکرانه قرائت شد.

*گیتی پسند به احترام داور بین المللی فوتسال و برای جذاب کردن بیشتر بازی با ترکیب اصلی خود به میدان آمد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.