امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
رئیس هیئت هندبال اصفهان:

استان اصفهان تنها با یک نماینده در لیگ برتر هندبال شرکت می‌کند

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: با منحل شدن تیم نیک‌اندیش اصفهان، در حال حاضر تنها نماینده هندبال استان اصفهان در لیگ برتر پیش رو، تیم فولاد مبارکه سپاهان است.

فرامرز می‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون لیگ برتر هندبال و شرایط حضور دیگر نماینده اصفهان در این رقابت‌ها اظهار کرد: بعد از منحل شدن تیم هندبال نیک‌اندیش در پی آن برآمدیم تا تیم دیگری را جایگزین این تیم کنیم که متاسفانه تلاش ما بی‌فایده بود.

وی تصریح کرد: روز گذشته درفدراسیون قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال برگزار شد و متاسفانه استان اصفهان با این همه ظرفیت هندبالیست با یک تیم در لیگ برتر ظاهر شد.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان افزود: امسال اصفهان میزبان مسابقات دسته یک بوده و به دلیل اینکه هزینه‌های کمتر و شرایط مناسب‌تر است، شاید بتوانیم با باشگاهی به نتیجه برسیم و نیک اندیش را به نوعی زنده کنیم.

وی به تیم هندبال فولاد مبارکه اصفهان اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه سپاهان یک باشگاه قدیمی و باسابقه‌ بوده که از نظر اصول، ضوابط و ساماندهی یکی از با حساب و کتاب‌ترین و منظم‌ترین باشگاه در سطح ایران به شمار می‌رود و حیف هندبال ایران بود که تیم فولاد مبارکه سپاهان در آن فعالیت نکند.

می‌آبادی بیان کرد: خوشحال هستیم که رای‌زی و تلاش‌های هیئت برای حضور تیم فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر بدون نتیجه نماند و امیدواریم شاهد پیشرفت این تیم اصفهانی باشیم زیرا تیم سپاهان مسابقاتش را جدی می‌گیرد.

وی تصریح کرد: درست است که در حال حاضر تیم فولاد مبارکه اصفهان با محدودیت مالی دست و پنجه نرم می‌کند اما این باشگاه نشان داده بیش از هر چیزی، کیفیت حضور برایش معنی دارد و بدون شک حضور پرقدرتی را از این تیم در لیگ برتر می‌بینیم.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان به برنامه‌های پیش روی این هیئت اشاره کرد و افزود: مسابقات جوانان کشور را به میزبانی نجف‌آباد اصفهان برگزار می‌کنیم که استارت این مسابقات از فردا خورده می‌شود و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی هیئت هندبال اصفهان، برگزاری کلاس داوری جهان و سمپوزیوم قاره‌ای است که از تاریخ 24 مهر ماه با حضور 10 کوبل خارجی و 2 کوبل ایرانی آغازمیشود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.