امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

سقوط بار یک دستگاه تریلر حمل سنگ بر روی خودرو سواری دو کشته بر جای گذاشت

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ساعت 11:01 صبح  روز سه شنبه28 آبان ماه 1398،  یک مورد حادثه تصادف که منجر به سقوط بار یک دستگاه تریلر حامل سنگ بر روی یک دستگاه خودروی سواری واقع در محور نجف آباد به تیران  به سامانه 125 گزارش داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره 2 و 3  به همراه دو دستگاه خودرو نجات به محل حادثه  اعزام گردیدند.

آتشپاداصغر مهدی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی که در محل حادثه حضور داشت در این باره افزود: در پی اعزام ماموران امدادی به محل ، متاسفانه مشخص شد راننده خودرو سواری ال 90به همراه یک سرنشین حادثه به سبب جراحات وارده در محل سانحه جان باخته اندکه پس از حضور آتش نشان ها در محل بلافاصله عملیات آزاد سازی راننده و سرنشین که داخل خودرو محبوس شده بود آغاز شد.

مهدی پور ادامه داد: آتش نشانان پس از حدود دو ساعت تلاش نفس گیر و بوسیله تجهیزات نجات و ست های هیدرولیک با همکاری دوجرثقیل سنگین نسبت به جابجائی سنگ به وزن حدود 30 تن ، جسد راننده و  سرنشین خودرو خارج گردید .
وی در پایان افزود: باتوجه به حوادث جاده ای رعایت نکات ایمنی درحین رانندگی ازضروریات است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.