امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

دو مصدوم در دو واژگونی خودرو در نجف آباد

پنجشنبه  دهم تیرماه 1400 ، ساعت22 در پی تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی  مبنی بر واژگونی 2 دستگاه خودرو در دو نقطه متفاوت ، آتش نشانان از  ایستگاه های5 و1 به محل حادثه اعزام گردیدند.

 آتشیار حسنعلی امیر کاوه سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در این باره افزود: مورد اول واژگونی یک دستگاه  خودرو پژو 405 در کمربندی شمالی نجف آباد بود که با اعزام آتش نشانان خودرو و جاده ایمن سازی وتنها  مصدوم این حادثه که جوانی حدودا 30 ساله بود تحویل عوامل اورژانس گردید.
مورد دوم واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در بلوار یادگاران خرمشهر بود که در این حادثه هم آتش نشانان خودرو و جاده مورد نظر را ایمن سازی و تنهامصدوم حدود 49 ساله این حادثه را تحویل عوامل اورژانس دادند.

 امیرکاوه در پایان افزود :با توجه به اینکه در سه ماهه اول سال جاری تعداد 12 مورد حادثه واژگونی و تصادف خودرو در محور کمربندی شمالی شهر به این سازمان اعلام گردیده است به تمام شهروندان گرامی توصیه می گردد در حین رانندگی احتیاط کامل را رعایت نمایند. 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.