امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

حریق آپارتمان با ماشین لباسشویی

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد روز یکشنبه بیست یکم شهریور ماه۱۴۰۰ساعت ۱۲:۱۱ در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ،  مبنی برحریق منزل مسکونی،آتش نشانان  ازایستگاه ۱و ۲ با دو دستگاه خودرو اطفاء حریق سنگین  به محل حادثه اعزام گردیدند.

سرآتشیار حسنعلی امیرکاوه مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در این باره افزود: آتش سوزی در تراس یک واحد آپارتمان واقع در طبقه سوم مجتمع مسکونی یاس مدینه  رخ داده بود  که  باتوجه به اینکه مالک در منزل حضور نداشت با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان حریق اطفاء و از گسترش حریق به کل واحد مذکور و دیگر واحد های این مجتمع جلوگیری گردید.

امیرکاوه علت این آتش سوزی را اتصالی در سیستم برق یک دستگاه ماشین لباسشویی اعلام کرد و به شهروندان محترم توصیه کرد هنگام خروج از منزل از روشن گذاشتن وسایل برقی غیر ضروری خودداری نموده و حتما این وسایل را از پریزبرق جدا نمایند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.