امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سالن شهروند میزبان منتخبین شرکت کننده در اختتامیه قاصدک های انتظار

جشن قاصدک های انتظار ۹

صبح روز یکشنبه و دوشنبه ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه  در دو نوبت سالن شهروند میزبان منتخبین دانش اموز دختر و پسر شرکت کننده در جشنواره  قاصدک های انتظار بود .

مسابقه قاصدک های انتظار بین ۱۸ هزار دانش آموز ۱۵۶ مدرسه شهرستان نجف آباد در شش پایه مقطع دبستان به مدت ده روز  و در رشته های مختلف به تفکیک کلاس اولی ها  رنگ آمیزی ، کلاس دومی ها نقاشی با محوریت مهدویت ، کلاس سومی ها بازی با کلمات و حروف مهدوی ، کلاس چهارمی ها حروف و اعداد مهدوی ، کلاس پنجمی ها  جدول مهدوی و دوره ششمی ها روزنامه دیواری مهدوی  برگزار شد .
 که ازبین ۱۸ هزار نفر شرکت کننده  ۶۰۰ دانش آموز بعنوان  نفرات برتر مشخص شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند .

در این برنامه که طی دو روز  ویژه دانش اموزان دختر و پسر در سالن شهروند برگزار شد در هر سانس بیش از ۱۰۰۰ نفر دانش آموز حضور داشته و به تمامی شرکت کنندگان هدیه فرهنگی تقدیم شد .

از بخش های شاخص این جشن بزرگ می توان به اجرای هزار نفر سرود سلام فرمانده ۲ ، اجرای صلوات خاصه با حضور خادمیاران رضوی ،پخش کلیپ مهدویت، سخنرانی و آتلیه عکس ، نمایشگاه نقاشی ، قرعه کشی و اهدای جوایز، اجرای گروه سرود، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسناتی امام جمعه نجف آباد و اهدای کتاب به شرکت کنندگان از بخش های اصلی این جشن بود اشاره نمود .

از مهمانان ویژه در این جشنواره می توان به حضور مدیران و مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه نجف اباد حجت الاسلام و المسلمین حسناتی ، فرماندار ویژه شهرستان مباشری ، دکتر عابدی ریاست اداره اموزش و پرورش و آسیابانی عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد اشاره نمود .  

این برنامه که با مشارکت و حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد ، بنیاد مهدویت شهرستان و اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد برگزار شد .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.