امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

اخباری از حوزه سلامت

پلمپ یک واحد غیر مجاز دندانپزشکی در یکی از روستاهای نجف آباد
در تاریخ 95/3/3 خانم دکتر مردانی معاون درمان شبکه بهداشت شهرستان نجف آباد به همراه کارشناسان نظارت بر درمان و نیروی انتظامی از یک واحد غیر مجاز دندانپزشکی در یکی از روستاهای نجف آباد بازدید بعمل آورده که با توجه به اینکه این واحد فاقد مجوز قانونی بود پلمپ گردید.

برگزاری کارگاه آموزشی "خودمراقبتی دردوران میانسالی
کارگاه آموزشی "خودمراقبتی دردوران میانسالی" ویژه مربی داوطلبان سلامت شهرستان در تاریخ 95/3/3 توسط واحد مشارکت مردمی با همکاری واحد میانسالان از ساعت8صبح الی13 در سالن شهید آیتی مرکز بهداشت جهت 50 نفراز مربیان برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیرمقدم و معرفی برنامه خودمراقبتی، اهداف وانتظارات برنامه از مدعوین بیان شد سپس سرکار خانم مشهدیان کارشناس ارشد معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص مصرف منطقی دارو به ایراد سخنرانی پرداختند و به سوالات حاضرین پاسخ دادند.
درادامه خانم طالب کارشناس اداره تربیت بدنی شهرستان درخصوص فعالیت جسمانی وحرکات اصلاحی صحبت نمود ودرپایان پکیج آموزشی در اختیار مدعوین قرار گرفت .

 برگزاری کارگروه امنیت و سلامت غذایی مهردشت
در تاریخ 95/3/3 کارگروه امنیت و سلامت غذایی مهردشت با حضور صالحی معاون فرماندار ، دکتر گله داری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، دکتر ربیعیان معاون بهداشتی ، بخشدار منطقه مهردشت و سایر اعضاء در محل حسینیه حضرت ابوالفضل اشن برگزار گردید .
در این جلسه در خصوص مصوبات جلسات قبل بحث و تبادل نظر صورت گرفت و از فعالان کارگروههای سال گذشته با اهداء هدایا تقدیر و تشکر بعمل آمد .

 برگزاری کارگاه آموزشی نرم افزار سامانه یکپارچه بهداشت (سیب)
با توجه به اجرای طرح پایلوت کشوری برنامه مراقبت کودکان در شهرستان نجف آباد ، در تاریخ 95/3/4 کارگاه آموزشی نرم افزار سامانه یکپارچه بهداشت (سیب)،جهت 25 نفر از کارشناسان ستاد شهرستان نجف آباد برگزار گردید .
در این جلسه نمایندگان شرکت دانش پارسیان در خصوص نحوه کار با نرم افزار سیب آموزشهای لازم را برای حاضرین ارائه نمودند.لازم به ذکر است کلاس مذکور در تاریخهای 5 و 6 خرداد نیزر جهت سایر کارشناسان ستاد برگزار می گردد.

کلنگ زنی ساخت خانه بهداشت جدید روستای اشن
همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و در تاریخ 95/3/3 مراسم کلنگ زنی ساخت خانه بهداشت روستای اشن با حضور صالحی معاون فرماندار ، دکتر گله داری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، دکتر ربیعیان معاون بهداشتی ، بخشدار منطقه مهردشت و مسئولین منطقه مهردشت انجام گردید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.