امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

پلمپ یک واحد طبخ غذا/بازدید از تصفیه خانه آب اصفهان/پلمپ یک واحد کارگاه غیر مجاز عصاره گیری عرقیجات گیاهی/توقیف اقلام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز

پلمپ یک واحد طبخ غذا توسط گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان نجف آباد
طی بازرسی بهداشتی کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان نجف آباد در تاریخ 95/3/18 از یک واحد طبخ غذا ، به دلیل نواقص بهداشتی بحرانی با اخطار 48 ساعت پلمپ و پرونده متصدی خاطی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

بازدید از تصفیه خانه آب اصفهان
در تاریخ 95/3/17 پس از هماهنگیهای انجام شده با سازمان آب و فاضلاب شهرستان و مساعدت سازمان آب منطقه ای استان ، گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان نجف آباد از تصفیه خانه آب اصفهان (بابا شیخ علی) بازدید بعمل آوردند.
طی این بازدید کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط از نزدیک بر روند تصفیه آب نظارت نمودند.

پلمپ یک واحد کارگاه غیر مجاز عصاره گیری عرقیجات گیاهی
در تاریخ 95/3/19 طی بازدید ضربتی کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان از یک باب کارگاه غیر مجاز عصاره گیری عرقیجات گیاهی مقدار بیش از 5000 کیلوگرم انواع عرقیجات گیاهی و گیاهان داروئی خشک شده کشف و توقیف گردید.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه از نظر بهداشتی محل کارگاه فاقد هرگونه شرایط و مجوزهای بهداشتی لازم بود محل کارگاه پلمپ و پرونده متصدی خاطی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

توقیف اقلام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز
روز پنج شنبه مورخ 95/3/20 طی بازدید ضربتی برخورد با دستفروشان لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز با حضور کارشناسان غذا و دارو و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و ماموران شهرداری ، اقلام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز جمع آوری و توقیف شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.