امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

10تن کله پاچه غیر مجاز کشف، ضبط و معدوم سازی شد!

طی بازرسی های انجام شده 10 تن کله پاچه به ارزش 80 میلیون تومان کشف و ضبط شد و پرونده به دادگاه ارسال شد.
دکتر محمد کشتکار معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن بیان اینکه دامپزشکی استان اصفهان با هرگونه قانون گریزی و تخلف در حیطه کاری خود در سطح استان با تمام توان مقابله میکند اعلام کرد 10 تن کله پاچه خام غیر مجاز در اصفهان توسط همکاران کشف و ضبط گردید و فرد متخلف نیز به دادگاه فرستاده شد.

وی تصریح کرد: در پی بازرسی صورت گرفته از یک سردخانه غیر مجاز، میزان 10 تن کله و پاچه خام که به صورت غیر مجاز و در شرایط نامطلوب بهداشتی بسته بندی و نگهداری می شد، کشف و ضبط گردید و پرونده به مراجع قضایی ارجاع شد که طبق دستور دادستان، معدوم گردید.
دکتر حسن پور رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد نیز در این خصوص گفت: با توجه به گران شدن کله و پاچه در فصل زمستان افراد سودجو اقدام به خریداری و نگهداری غیر مجاز محموله در فصل بهار و تابستان و عرضه آن در فصل زمستان مینمایند که این مورد باید ساماندهی شود.


وی ارزش محموله مذکور را 800 میلیون ریال شمرد و افزود: کشف و معدوم سازی این محموله، گامی موثر جهت پیشگیری از بروز و شیوع بسیاری ها در سطح استان میباشد.
شایان ذکر است: اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از اسفند سال قبل طرح ساماندهی و نشانه گذاری کله و پاچه را دردستور کار قرار داده و بالغ بر 70% کله پاچه به شکل بسته بندی و کارتنی منجمد شده و در سردخانه ها نگه داری میشود. در حال حاضر منجمد کردن کله پاچه به شکل گونی و فله ممنوع بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.