امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
اصفهان- ایرنا- شهردار نجف آباد گفت: سرانه فضای سبز نجف آباد هم اینک 11 مترمربع است و در صورت تامین منابع آبی ، این رقم افزایش می یابد.

سرانه فضای سبز نجف آباد 11 مترمربع است

به گزارش ایرنا مسعود منتظری، روز پنجشنبه در آئین روز درختکاری در شهرستان نجف آباد اظهار کرد: بیش از 3 هزار اصله نهال درپارک ها، میدان ها و بلوارهای این شهر با هدف توسعه فضای سبز کاشته و چهار هزار نهال نیز به شهر وندان اهدا می شود.
امام جمعه نجف آباد هم در این مراسم گفت: مردم این شهرستان از ایام قدیم دوستدار طبیعت بوده اند ودرگسترش آن همیشه اقدام کرده اند.
حجت الاسلام مصطفی حسناتی با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبزودرختکاری افزود:امیدواریم اینگونه حرکت ها برای زیبائی شهر و پاکی هوا تداوم داشته باشد.

** توزیع پنج هزار نهال غیر مثمر در نجف آباد
همچنین رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نجف آباد از توزیع پنج هزاراصله نهال غیرمثمر به مناسبت هفته منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.
بابک حقیقی روز چهارشنبه درگفتگو با ایرنا اظهار کرد: نهال های یاد شده شامل گونه های کاج، سرو، ارغوان، اقاقیا، زیتون تلخ ، زبان گنجشگ ، سنجد ، توت و زالزالک است.
شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومترمربع و 330 هزارنفر جمعیت در30 کیلومتری غرب اصفهان قراردارد.

لینک خبر : http://www.irna.ir/fa/News/82855912


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.