امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

جلسه با امام جمعه منطقه سه (ویلاشهر)

به گزارش پایگاه خبری شهرداری نجف آباد چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد  در دفتر خویش میزبان حجت الاسلام عبدالرسول محمدی امام جمعه ویلاشهر بود.
در این جلسه مهندس سلیمانی مشاور شهردار، مرادی مدیرمنطقه سه و رضایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل حضور داشتتند  پیرو دیدار با امام جمعه ویلاشهر در 13 اردیبهشت ماه برگزار گردید و در خصوص  مباحث فرهنگی و مشارکت مدیریت شهری ، اقدامات انجام شده در منطقه سه شهرداری (نظیر بلوار باهنر، میدان آیت ا.. حجت نجف آبادی ،دسترسی به بلوار دانشگاه از کمربندی، روشنایی بلوار َآزادگان، مباحث نوروز و زیباسازی، المانهای نوروزی، رنگ آمیزی، گلکاری، رفت و روب و..) برنامه ریزی پیرامون مسائل سطح منطقه و مسائل فرهنگی و برنامه های آینده بحث و تبادل نظر گردید.

حجت الاسلام محمدی در این دیدار از زحمات شهرداری در حوزه های عمرانی ، زیباسازی و موارد نوروز و همچنین مباحث ضدعفونی و گندزدایی در سطح منطقه برعلیه بیماری کرونا و فعالیتهایی فرهنگی و کرونایی در قالب جشنواره مجازی 99 واحد ارتباطات و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی و همچنین تعاملات بین شهرداری و منطقه سه و دفتر امام جمعه تقدیر و تشکر نمود و  ابراز امیدواری کرد پروژه ها و فعالیتهایی که جدیداً آغاز به فعالیت کرده اند سبب رفاه شهروندان و زیبایی کل منطقه گردند .

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.