امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد

شهروندان نجف‌آبادی از منزل پیگیر امور شهری باشند

شهروندان نجف‌آبادی از منزل پیگیر امور شهری باشند

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار نجف‌آباد گفت: امکان ثبت و پیگیری امور شهروندان در رابطه با مدیریت شهری به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

سید محمد ابراهیم احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به راه‌اندازی سامانه نوبت دهی بازدید در شهرداری نجف‌آباد، اظهار کرد: شهرداری از پر مراجع ترین دستگاه‌های اجرایی است، به همین دلیل پس از شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی لازم بود تا تمهیداتی برای کاهش مراجعات مردمی اتخاذ شود.

وی افزود: از این پس شهروندان نجف‌آبادی در هیچ‌یک از مراحل اداری در رابطه با شهرداری برای دریافت نوبت بازدید نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از طریق اینترنت خانگی و یا تلفن همراه درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار نجف‌آباد ادامه داد: در این سامانه که به صورت آزمایشی در منطقه یک شهرداری نجف‌آباد راه‌اندازی شده است، شهروندان نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری ندارند و می‌توانند از طریق درگاه الکترونیک www.najafabad.ir درخواست‌های خود را ثبت کنند و در مرحله بعد پس از بررسی درخواست‌ها توسط مسئولان بایگانی، از طریق پیامک زمان بازدید به مالکان اطلاع رسانی خواهد شد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.