معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار نجفآباد گفت: امکان ثبت و پیگیری امور شهروندان در رابطه با مدیریت شهری به صورت الکترونیکی فراهم شده است.
وی افزود: از این پس شهروندان نجفآبادی در هیچیک از مراحل اداری در رابطه با شهرداری برای دریافت نوبت بازدید نیاز به مراجعه حضوری ندارند و میتوانند از طریق اینترنت خانگی و یا تلفن همراه درخواستهای خود را ثبت و پیگیری کنند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار نجفآباد ادامه داد: در این سامانه که به صورت آزمایشی در منطقه یک شهرداری نجفآباد راهاندازی شده است، شهروندان نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری ندارند و میتوانند از طریق درگاه الکترونیک www.najafabad.ir درخواستهای خود را ثبت کنند و در مرحله بعد پس از بررسی درخواستها توسط مسئولان بایگانی، از طریق پیامک زمان بازدید به مالکان اطلاع رسانی خواهد شد.