امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه با ریاست بیمارستان شهید محمد منتظری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه 16/7/99، محمد مغزی نجف آبادی  شهردار نجف آباد میزبان دکتر عبدالله عسگری ریاست بیمارستان شهید محمد منتظری در دفتر خویش بود.
در این دیدار، دکتر کریمی و امید مدیر روابط عمومی از مجموعه بیمارستان، آسیابانی نایب رییس شورای اسلامی شهر و رضایی مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری  نیز حضور داشتند، مراتب تبریک انتصاب دکتر عسگری به ریاست بیمارستان به ایشان ابراز گردید و پیرامون موارد و مسائل تعاملی بحث و تبادل نظر گردید.

در این جلسه دکتر کریمی همچنین از همکاری و تعاملات و نگاه ویژه مدیریت شهری به سیستم درمان شهرستان تقدیر و تشکر نمود .
شایان ذکر است اواخر شهریور ماه 1399، با حکم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، عبدالله عسگری (متخصص داخلی) به عنوان رییس جدید بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد معرفی و از زحمات غلامحسین سلیمانی نسب( متخصص بیهوشی ) که طی هفت سال گذشته ریاست این مجموعه درمانی در نجف آباد را بر عهده داشت تقدیر گردید.
بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد از جمله بیمارستان‌های عمومی (جنرال) در اصفهان می باشد، که تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مساحت 9000 متر مربع و زیر بنای 8521 متر مربع در سال ۱۳۶۱ تأسیس شد.
 این مرکز با بخشهای اورژانس ، اتاق عمل ، داخلی ، جراحی ،اطفال ، چشم پزشکی ، زایشگاه و با تعداد ۱۵۴ تخت مصوب به بهره برداری رسی و با توجه به رشد جمعیت و نیاز بیشتر به تخت های بستری ، تعداد تخت های فعال درکل مرکز به ۱۹۱ تخت و تخت های درمانی به ۱۴۶ تخت افزایش یافته است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.