امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه ای به رنگ حماسه و ایثار نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه۲۷ بهمن ماه با هماهنگی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد جلسه پنجم اسفند روزحماسه و ایثار نجف آباد به میزبانی شهردار نجف آباد برگزار گردید.

در این جلسه که حجت الاسلام مصطفی حسنانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، سرهنگ پاسدار حجت الله صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد،عطاالله شریعتی نیا ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد، نماینده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف، ایوبی مسئول تبلیغات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین مرتبط و ستادی شهرداری نیز حضور داشتند، پیرامون تعاملات سازمانی و فضاسازی شهری و اجرای برنامه هایی در راستای گرامیداشت و انجام هرچه باشکوهتر روز حماسه و ایثار نجف آباد بحث و تبادل نظر شد.
طبق اطلاعات درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی «گلزار و مزار شهدا» وابسته به بنیاد‌شهید، استان اصفهان در روز پنجم اسفند۶۲ و طی عملیات خیبر در جزایر مجنون ، ۳۹۳شهیدتقدیم  که بخش عمدۀ آن‌ها مربوط به شهرستان‌های نجف‌آباد و فلاورجان بوده‌اند و بقیه از شهرهای دیگری مانند اصفهان، کاشان و خمینی‌شهر محسوب می‌شوند. مطابق اخبار مربوط به ویژه برنامه‌های برگزار شده در نجف‌آباد به مناسبت ۵اسفند که به عنوان روز «حماسه و ایثار مردم نجف‌آباد» نیز نام‌گذاری شده، طی عملیات خیبر نزدیک به دویست رزمنده از این شهرستان به شهادت رسیده‌اند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.