امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

اعزام نمادین کاروان عملیات خیبر

میدان امام( ره)(باغملی) / گرامیداشت ۲۰۵ شهید عملیات خیبر ۵ اسفند ۱۳۶۲ روز حماسه و ایثار مردم نجف‌آباد / ۵ اسفندماه ۱۴۰۰

به مناسبت 5 اسفندماه روز حماسه و ایثار نجف آباد / کاروان شهدا در نجف آباد به سنگر نشست
کاروان نمادین شهدا که واقعه اعزام به جنگ و جبهه روزهای مقاومت را به نمایش می‌گذاشت به محله‌های نجف آباد رسید و برنامه خود را در روز حماسه و ایثار این شهر به اجرا درآورد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد، اول تا ششم اسفند هرسال به شهدای نجف آباد که تنها در یک روز به شهادت رسیدند نام گذاری شده است و از آن به عنوان هفته حماسه و ایثار نجف آباد یاد می‌شود که شهرداری نجف اباد برنامه‌های متعدد و مختلفی برای زنده‌نگه داشتن الگوی شهدا برگزار می‌کند.
امسال نیز با برگزاری همایش‌های متفاوت، آیتم‌های جذاب و به ویژه یادواره‌های شهدا تلاش بر حفاظت از دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران شد اما یکی از برنامه‌هایی که در این مدت برگزار شد اجرای نمادین کاروان اعزام شهدا بود که در این راستا تاثیر خوبی بر مردم شهیدپرور نجف آباد داشت.
کاروان شهدا برنامه‌ای بود که در این ایام به اجرا در آمد. سوم اسفند در محله‌های همت آباد، حاجی آباد و نهضت آباد به صورت مجزا هنگام ظهر و همچنین در محله‌های ملک آباد، امیرآباد و آزادگان، گروه نمایش کاروان عصرهنگام به هنرنمایی پرداختند.
همچنین کاروان شهدا چهارم اسفند به محله‌های رحمت آباد، فیلور و جوزدان، قلعه سفید، کهریزسنگ و ویلاشهر رسید اما در روز حماسه و ایثار مردم شهیدپرور نجف آباد کاروان یزدان‌شهر و نجف آباد که واقعه اعزام به جنگ را به نمایش می‌کشید ساعت ۱۰صبح در ایستگاه باغ ملی نجف آباد به اجرا نشست.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.