امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار با قهرمانان ورزشی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد در تاریخ 5/3/94 دیداری در دفتر شهر با اعضای تیم والیبال بانوان که نایب قهرمانی مسابقات لیگ نوجوانان_جوانان استان اصفهان در سال 1393را کسب نموده و همچنین تیم تکواندو که نایب قهرمان دومین دوره مسابقات لیگ برتر پومسه آقایان جام ستارگان 1393 و مقام سوم نهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک پومسه آقایان جام نشاط در سال 1393 را کسب نموده صورت گرفت.
در این جلسه محمودی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه نجف آباد ، طباطبایی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد ، دکتر اله آبادی عضور شورای اسلامی شهر ، مغزی قائم مقام شهردار و تعدادی از مدیران شهرداری نیز حضور داشتند.
شهردار نجف آباد در این جلسه ضمن خوش آمد گویی و تبریک کسب عنوان به ورزشکاران، با اشاره به منشور شورا از 2منظر ورزش همگانی و قهرمانی و پیشنهاد پوشش والیبال بانوان توسط شهرداری نجف آباد، عنوان داشت که باید زیرساخت های ورزشی شهر عزیزمان نیز مدنظر قرار گیرند که دراینخصوص برنامه ریزی شده که قدمهای اساسی در زیرساخت های ورزشی از جمله ورزش باستانی برداشته شود.
منتظری خطاب به ورزشکاران ضمن عنوان این مطلب که درس خواندن در کنار فعالیتهای قهرمانی ورزشی نیاز به همت بلند دارد ابراز امیدواری کرد که ایشان و مجموعه شهرداری در حد بضاعت یاری رسانان این عزیزان باشند.
شهردار نجف آباد در پایان سخنان خویش از زحمات طباطایی ، اله آبادی و مومنی تشکر نمود و ایشان را مدافعین ورزش در مدیریت شهری عنوان کرد.
در ادامه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد ضمن تشکر از فرماندار و شهردار از ایشان که با یک رویکرد فرهنگی ورزشی فعالیت خود را در شهر شروع کرده اند قدردانی نمود .
طباطبایی عنوان داشت چندین برنامه ورزشی با مشارکت شهرداری نجف آباد از جمله حضور قدرتمند تکواندوکاران در لیگ برتر کشور از ابتدای سال تاکنون برگزار گردیده است .
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد نیز ضمن تشکر از ورزشکاران ابراز امیدواری کرد که همه جوانان را به سوی ورزش سوق دهیم زیرا علاوه بر اینکه در زنگی موثر است برای روحیه قهرمانی در جامعه نیز مفید است .
محمودی ابراز امیدواری کرد با فعالیت بیشتر مسئولین ورزش هرچه بیشتر در زندگی ما رنگ و بو بگیرد و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را در تمام زمین هایی که وارد می شوید بتوانید بالا ببرید.
عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد نیز عنوان داشت وقتی سرود جمهوری اسلامی در میادین جهانی نواخته می شود انسان به وجد می آید . اله آبادی عنوان داشت اینان از بهترین مدال آوران و افتخار آفرینان ایران اسلامی هستند و تعدادی از آنها عضو تیم ملی کشور هستند. این تیم نایب قهرمان و پشت سر استان تهران در حالی قرار گرفت که پا به پا صحنه ها را درنوردید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.