امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،

وضعیت قراردادهای جدید نفتی آشفته‌ است/ امیدواریم رئیس مجلس و هیأت تطبیق مصوبات با قوانین به وظیفه خود عمل کنند

 
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: با توجه به باقی ماندن ۱۱ ایراد رهبری قراردادهای نفتی وضعیت آشفته‌ای دارد و امیدواریم رئیس مجلس و هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین به خوبی به وظیفه خود در قبال این قراردادها عمل کنند.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به الگوی جدید قراردادهای نفتی گفت: 11 ایراد از 15 ایراد وارده از سوی مقام معظم رهبری به قراردادهای نفتی همچنان پابرجاست و رفع نشده است و تا زمانی که این ایرادات برطرف نشود قراردادهای نفتی وضعیت آشفته‌ای دارند.

وی با اشاره به ابلاغ مصوبه مربوط به قراردادهای جدید نفتی از سوی دولت افزود: تا زمانی که این مصوبات به تائید هیأت تطبیق مصوبات دولت به قوانین نرسد وجاهت قانونی ندارد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اظهار داشت: وقتی ما به طرف‌های خارجی قراردادی امضا می‌کنیم که طرف‌های ما وضعیت قانونی کشور را مطالعه می‌کنند که وضعیت مجوزها امتیازات و غیره به چه صورت است و اینگونه نیست که آنها از وضعیت و روند قانونی کار در داخل کشور ما بی‌اطلاع باشند و قراردادهای جدید نفتی در شرایط فعلی تا زمانی که تائید هیأت تطبیق مصوبات با قوانین را نداشته باشد، قانونی نیست.

ابوترابی‌در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس مجلس و هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین به وظایف مهم خود در قبال قراردادهای جدید نفتی عمل کنند و امیدوارم با توضیحاتی که رئیس هیأت تطبیق مصوبات با قوانین داد و ایرادات مقام معظم رهبری به این قراردادها بتوانیم از این برهه به خوبی عبور کنیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.