امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مسعود منتظری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد بیان داشت

​اختصاص یکصد میلیارد ریال برای 2 پروژۀ عمرانی نجف آباد

 
شهردار نجف آباد گفت: در ادامه عنایت‌های ویژه مقام معظم رهبری به شهر نجف آباد، اخیرا با پیگیری‌های متعدد صورت گرفته اختصاص یکصد میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی دفتر رهبری به پروژه‌های کشتارگاه تمام صنعتی و ساختمان پنج طبقۀ حمل و نقل این شهر نهایی شده است.
​اختصاص یکصد میلیارد ریال برای 2 پروژۀ عمرانی نجف آباد
 
مسعود منتظری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد بیان داشت: بدنبال اتمام مرحله سفت‌کاری ساختمان حمل و نقل شهرداری در پنج طبقه و زیربنای 5 هزار متر مربع که با اعتبار بیش از 17 میلیارد ریال صورت گرفت، در حال حاضر مرحله نازک‌کاری پروژه طی قرارداد 28 میلیارد و 500 میلیون آغاز شده که از این میزان 20 میلیارد ریال توسط دفتر رهبری و بقیه از محل بودجه شهرداری نجف آباد تامین خواهد شد.
وی با اشاره به قرار گرفتن این پروژه در مجموعه ترمینال مسافربری نجف آباد اضافه کرد: با تکمیل و تجهیز این ساختمان علاوه بر تجمیع مدیریتی مجموعه‌های حوزه حمل و نقل همانند تاکسیرانی، اتوبوسرانی، پایانه‌ها و کنترل ترافیک، فضایی استاندارد نیز در طبقه هم کف به عنوان نخستین گالری هنری شهر آماده استفاده علاقه‌مندان خواهد شد.
وی همچنین بودجه پیش بینی شده برای ساخت کشتارگاه تمام صنعتی نجف آباد را نزدیک به 300 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: از این میزان نزدیک به یکصد میلیارد ریال از محل بودجه‌های شهری و استانی تامین خواهد شد و مابقی نیز توسط دفتر مقام معظم رهبری پرداخت می‌شود که از این میزان طی سال جاری در حدود 80 میلیارد ریال تخصیص پیدا کرده است.
شهردار نجف آباد خاطرنشان کرد: برای تکمیل مطالعات این پروژه بازدید‌های متعددی از کشتارگاه‌های فعال در نقاط مختلف کشور صورت گرفت و در حال حاضز نیز همزمان با ساخت سازه مجموعه در خارج شهرستان، کار اجرای فونداسیون و فراهم کردن دیگر زیرساخت‌های مورد نیاز در حال تکمیل شدن است.
لینک خبر: https://goo.gl/c7wQrF

این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.