امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
خبرگزاری جمهوری اسلامی 24 آبانماه

رئیس شورای شهر نجف آباد خواهان رفع مشکلات پرداخت عوارض تفکیک شد

نجف آباد، اصفهان- ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهرنجف آباد از شهرداری این شهر خواست تا برخی مشکلات بوجود آمده برای شهروندان در زمان پرداخت عوارض تفکیک را رفع کند.

 

به گزارش ایرنا مجتبی گودرزی روز دوشنبه در جلسه شورای شهر با اشاره به بروز برخی مشکلات برای شهروندان در زمان پرداخت عوارض تفکیک خاطر نشان کرد:این که یک پرونده بر اساس دفترچه عوارض سالیانه و یا ماده 101 هزینه های تفکیک خود را پرداخت کند باعث مشکلاتی برای شهر داری و مردم می شود.
وی گفت: محاسبه عوارض تفکیک به این دوروش در پاره ای موارد منشاء تفاوت هزینه های قابل توجهی برای دو مالک با شرایط ظاهرا یکسان می شود که همین امر زمینه ساز بروز برخی نارضایتی ها بین شهر وندان شده است.
در ادامه جلسه مسعود منتظری شهردار نجف آباد با تاکید بر بررسی دقیق نحوه اخذ عوارض تفکیک گفت:حل مشکلات مردم در پرداخت عوارض و همچنین اجرای پروژه های مهمی شهری برای رفاه و آسایش شهروندان ازاولویت های مجموعه شهرداری و شورای شهر است. 
منتظری گفت: باید تلاش کنیم هزینه تفکیک هر پرونده بر اساس متراژ، سال ساخت و انجام مراحل تفکیک مورد تایید شهرداری و دیگر شاخصه ها به صورت عادلانه دریافت شود.
در دویست و شصت و یکمین جلسه شورای شهر نجف آباد موضوع چگونگی اجرای ماده 101 و میزان اخذ عوارض تفکیک از زمین و یا واحد های مسکونی ساخته شده در دو مقطع زمانی قبل و بعد از سال 90 مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قراردارد.

لینک خبر:https://goo.gl/hbzLsF


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.