امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بررسی درخواست های فرهنگی در صحن شورا

بررسی درخواست های فرهنگی در صحن شورا
در دویست و شصت و نهمین جلسه شورای شهر نجف آباد که با مدیریت مهدی فتحیان نائب رئیس شورای شهر برگزار شد، بررسی تعدادی از درخواست های مراکز فرهنگی، مذهبی وهنری سطح شهر با تاکید بر بازدید میدانی اعضای کمیسیون فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در این جلسه که با ارائه گزارش کوتاهی از نشست اعضای کمیسیون فنی و عمرانی آغاز شد، در خواست یکی از مساجد تاریخی شهر جهت همکاری شهرداری در بازسازی و تعمیر بخش هایی از این مجموعه در قالب اعزام ماشین آلات و مصالح مورد نیاز مورد بررسی قرار گرفته و بر بازدید اعضای کمیسیون فنی از محل مورد اشاره تاکید گردید.
در ادامه این جلسه نیز موضوع واگذاری حدود 2 هزار متر مربع ساختمان نیمه تمام در مرکز شهر به منظور ساخت فرهنگ سرا مطرح گردید که به دنبال مباحث مطرح شده، حضور یکی از اعضای هیات امنا، واقفین و یا شخصی مطلع از جزئیات این نیت خیر، در صحن شورا لازم تشخیص داده شد.

بررسی مشکلات شهروندان سومین منطقه
در ادامه این نشست که با بررسی مکاتبه صورت گرفته برای تجهیز یکی از مراکز فرهنگی خیرساز شهر ادامه پیدا کرد، بخشی از درخواست های ساکنان سومین منطقه شهر همچون اجرای جوی و جدول، تکمیل روشنایی، اجرای علائم راهنمایی و رانندگی، سرعت گیر، ایستگاه اتوبوس و برخی اصلاحات هندسی مورد بررسی قرار گرفت.
پس از تصویب موضوع دعوت از شهردار نجف آباد جهت حضور در جلسه علنی شورا، مباحثی مانند واگذاری کلیه مراحل ثبت نام نظام ارزش افزوده ، تهیه اظهارنامه ، استرداد مالیات اضافه پرداختی ، اجرای مفاد ماده 169 قانون مالیاتهای مستقیم (ثبت معاملات فصلی ) و غیره طبق ضوابط و مقررات بصورت درصدی از محل استرداد وجه به شرکتهای واجد شرایط از طریق برگزاری فرآیند مناقصه عمومی مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

واگذاری یک مسجد به بنیاد مهدویت
از دیگر مباحث مطرح شده در دویست و شصت و نهمین جلسه شورای شهر می توان به موافقت اداره اوقاف و امور خیریه با واگذاری یک ساله عرصه مسجد مهدیه در ابتدای بلوار میرداماد جهت اقامه نماز و برنامه های فرهنگی به بنیاد مهدویت و تحویل اعیانی این محل به صورت واحدی تجاری اشاره کرد.
تصویب درخواست شهرداری در خصوص فروش اموال و لوازم مستعمل و اسقاطی موجود در انبار مرکزی بر اساس قیمت کارشناسی رسمی دادگستری از طریق مزایده عمومی بر طبق آئین نامه مالی شهرداری ها دیگر موضوع مطرح شده در این جلسه شورای شهر بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.