امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
در ​گزارش 3 ساله استاندار اصفهان؛

اجرای 5 هزار پروژه با اعتبار 5 هزار میلیارد تومان در نجف آباد

نجف آباد–استاندار اصفهان گفت: طی 3 سال اخیر اجرای 5 هزار پروژه با اعتبار 5 هزار میلیارد تومان در نجف آباد در بخش خصوصی تامین اعتبار کرده است.


به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، رسول زرگرپور اذعان داشت: طی 3 سال اخیر علاوه بر احیاء و بهره برداری از چندین پروژه مهم که بعضاً بیش از 2 دهه از کلنگ زنی آن ها می گذشت، حجم عظیمی از سرمایه گذاری در طرح های عمرانی استان صورت گرفته به طوری که 85درصد از اعتبار 5 هزار میلیارد تومانی مصرف شده در 5 هزار پروژه مهم را بخش خصوصی تامین اعتبار کرده است.
وی با اشاره به اجرای طرح های رفع موانع تولید و حمایت از صنایع کوچک در استان ظرف 6 ماه گذشته بیان داشت: در همین راستا بیش از 620 واحد تولیدی تعطیل شده و یا فعال با کمتر از 20درصد ظرفیت اسمی شناسایی شده و مجموعاً 400 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار آن ها قرار گرفته و در خصوص 900 واحد دیگری که تسهیلات 28درصدی دریافت کرده بودند، شاهد تعدیل این میزان به 17 الی 18درصد بوده ایم.
زرگرپور استان اصفهان را دارنده رتبه نخست کشور از نظر تعداد واحدهای تحت پوشش قرار گرفته در قالب این بسته‌های حمایتی خواند و خاطرنشان کرد: در همین مدت با انجام پیگیری های متعدد از اجرای احکام مزایده در خصوص 12 واحد تولیدی بدهکار به نظام بانکی نیز جلوگیری شد.
وی رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی را زمان بر دانست و با اعلام بازه زمانی 5 ساله جهت به ثمر رسیدن طرح های احیاء حوزه زاینده رود خاطر نشان کرد: در حالی که طی سال 92 در 9 ماهه ابتدایی سال جاری شاهد تنها 76 روز سالم بودیم ولی در سال جاری این میزان با رشد 3 برابری به بیش از 226 روز رسیده است.
استاندار اصفهان با اشاره به سفر همزمان 4 وزیر و یا معاون وزیر به استان در یک هفته اضافه کرد: به طور متوسط در 3 سال اخیر هر 10 روز یکی از وزرا و یا معاونان آن ها به استان سفر کرده اند که این امر به خوبی جایگاه مهم اصفهان برای مدیران ارشد نظام را نشان می‌ دهد.
وی ادامه داد: اگر از روی انصاف قضاوت کنیم، طی سال های اخیر کارهای بسیار خوبی در بخش های مختلف استان صورت گرفته ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و آنچه که شایسته این مردم شریف است، فاصله زیادی وجود دارد.
زرگر پور با اعلام تشکیل 3 جلسه در سطح ملی با محوریت مشکلات استان اصفهان در 2 ماه اخیر اذعان داشت: بی انصافی است که برخی ادعا کنند دولت با اصفهان قهر کرده و این استان با وجود داشتن مشکلات متعدد، با تلاش و همدلی بیشتر می تواند ضمن استفاده از پتانسیل های متعدد خود، گام های بیشتری به سوی شکوفایی همه جانبه بردارد

لینک خبر: https://goo.gl/wjpYz4


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.