امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان نجف آباد:

انتخابات شورای شهر نجف آباد بصورت تمام الکترونیک برگزار می گردد

 سهراب مظفرنجفی معاون استاندار و فرماندار ویژه شرستان نجف آباد اظهار داشت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه شهر نجف آباد برای نخستین بار بصورت تمام الکترونیک برگزار می ‌شود و تمهیدات لازم برای تامین زیرساخت‌ های مورد نیاز نیز اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه شهر نجف آباد از جمله ۱۵۰ شهری است که در کشور انتخابات شورا بصورت الکترونیکی در آن برگزار می شود تصریح کرد: سهولت در برگزاری انتخابات و سالم برگزار شدن آن از مزیت ‌های انتخابات الکترونیکی است.
مقام عالی دولت در شهرستان، با اشاره به اینکه مردم این اطمینان را داشته باشند که برگزاری انتخابات الکترونیک موجب می شود اخذ رأی به صورت شفاف، قانونمند ، دقیق انجام شده و اعلام نتایج در کمترین زمان ممکن اعلام می شود.
وی تسریع در روند انتخابات و شمارش آرای مربوطه را از دیگر مزیت‌های این شیوه برشمرد و گفت : در این انتخابات از صندوق های الکترونیکی اخذ رای استفاده می شود که بلافاصله پس از رای گیری نتایج انتخابات شورای شهر در هر شعبه مشخص می شود.
مظفرنجفی بیان کرد: تمهیدات لازم تا پیش از برگزاری انتخابات، جهت آموزش های لازم به مردم و نحوه استفاده از دستگاه های الکترونیک اخذ رأی پیش بین گردیده است.
وی تاکید کرد: در روش های مکانیزه اخذ رای بعد از تایید هویت فرد رای دهنده، تعرفه رای به فرد داده می شود که این تعرفه در شعب تمام مکانیزه به صورت یک کارت الکترونیکی است.
فرماندار ویژه نجف آباد وی مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، عدالت‌محوری و امانتداری را چهار سیاست اصولی محوری نظام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا برشمرد. دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود.

 
.
 
 

این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.