امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد،خطیب جمعه نجف آباد:

وحدت، رسالت امروز جامعه در برابر حواشی است

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به توطئه جدید دشمنان در به حاشیه راندن ملت و دور کردن از اصل انقلاب، گفت: در برابر چنین مواردی در درجه اول باید ظرفیت خود را بالا ببریم و در مرحله بعد بدانیم در برابر چنین حواشی قانون و مسؤولان ذیربط وجود دارد و امروز شاه بیت رسالت ما در چنین جوی، حفظ وحدت است.

 حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، با اشاره به برخی حواشی موجود در روزهای اخیر به خصوص اشعاری که در نماز عیدفطر خوانده شده، گفت: این ها تمام توطئه های دشمن برای گمراه کردن ما از اصل این انقلاب و به سرگرم شدن به مسائل حاشیه ای است.

وی در ادامه بیان کرد: از روش های دشمن تلاش برای به حاشیه راندن این نظام و ملت است و باید مراقب مسائل فرعی و تشخیص آن از مسائل اصلی باشیم و دشمن در این دوران که خود را شکست خورده در میدان منطقه خاورمیانه می بیند، با ایجاد شبهات و مسائل انحرافی به دنبال ایجاد جنگ روانی در بدنه نظام و ملت است.

امام جمعه نجف آباد داشتن سعه صدر بالای مسؤولان را پاسخی دندان شکن در برابر این توطئه دشمن برشمرد و افزود: در برابر چنین مسائل حاشیه ای که هر روز در فضاهای مجازی به نحوی بیان می شود، روزی از ورشکستگی بانک ها و هجوم مردم به مؤسسات فضاها پر می شود، روزی شعرخوانی یک جوان باعث آشفتگی جو جامعه می شود، و این مسائل حاشیه ای در مرحله اول نیاز به سعه صدر مسؤولان دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: در برابر چنین مواردی در درجه اول باید ظرفیت خود را بالا ببریم و در مرحله بعد بدانیم در برابر چنین حواشی قانون و مسؤولان ذیربط وجود دارد و امروز شاه بیت رسالت ما در چنین جوی، حفظ وحدت است و باید بدانیم دشمن به دنبال ضربه زدن به اصل این انقلاب است که هر روز یک بر علیه یکی از ارکان این انقلاب جوی به راه می اندازد، روز بر علیه ائمه جمعه و نماز جمعه، یک روز بر علیه سپاه.

حجت الاسلام حسناتی وحدت، بصیرت و مجاهدت را عوامل اصلی در مقابله با این توطئه های دشمن بیان کرد و گفت: جوسازی دشمنان بر علیه سپاه، از قدرت نظامی آنان به خصوص بعد از حمله به تروریست ها است و این رکن انقلاب، طبق قانون و طبق نیاز دولت ها در کارهای اقتصادی مشارکت می کند و باید قدرت نظامی سپاه را تقویت کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در کشور دشمن همدیگر نیستیم ما همه اعضای یک پیکریم و امروز این پیکر عظیم است که مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است و ذوق ها و سلیقه های مختلف باید یاور یکدیگر باشند تا بتوانیم این انقلاب را به پیش ببریم.

حجت الاسلام حسناتی از شگردهای مستکبران عالم را بهانه جویی در زمان شکست برشمرد و افزود: این گرگ های عالم برای دردیدن ملت های مستضعف هر روز به دنباله بهانه ایی جدید هستند و کار گرگ های عالم بهانه جویی است چنان که در بحث سوریه شاهد هستیم که با بهانه جویی های مختلف به دنبال حمایت از عقبه تروریست ها هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: در شرایط کنونی که آخرین لانه های تروریست های داعش در عراق و سوریه در حال نابودی است، دشمن هنوز به آنان امید دارد که تا آخرین لحظه از این ها بار بکشد و نمونه این بهانه جویی ها بمباران مردم بی گناه و مظلوم به اسم مقابله با تروریست ها است و تمام هدف گر های عالم، استکبار بر کشورها و نابود کردن ملت ها است.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد درباره مناسبت های هفته آینده بیان داشت: سرنگونی هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج فارس در روزهای پایانی جنگ تحمیلی و شرم آورتر از این عمل دادن مدال شجاعت به فرمانده این جنایت بود و اینها ننگ تمدن نوین هستند و به اسم ایجاد کردن حقوق بشر در عالم به جان کشورهای جهان افتاده اند.

وی هم چنین به سالروز بلوکه شدن دارایی های ایران در آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: این عمل آمریکا نمونه کوچکی از توطئه هایی است که در طول 38سال از پیروزی انقلاب هر روز به بهانه های واهی این نظام و انقلاب را با تحریم های گوناگون مواجه کرده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.