امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید بهمراه مجموعه ستاد بازآفرینی استان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،سه شنبه 17 مردادماه، مهندس منتظری شهردار نجف آباد میزبان مجموعه ستاد بازآفرینی به ریاست فخاری بود و به اتفاق از اماکن مختلف وظرفیتهای گردشگری نجف آباد بازدیدی بعمل آوردند.


در این دیدار که احمدی معاون شهرسازی شهرداری نیز حضور داشت، خانه تاریخی مهرپرور(موزه مردم شناسی نجف آباد)، خانه تاریخی نوریان(مکتب خانه علوم خواجه نصرالدین طوسی و...) مورد بازدید واقع شدند که برنامه های خانه نوریان بسیارمورد استقبال وتحسین این مجموعه قرار گرفت.
به منظور اجرای طرح بازآفرینی شهری در راستای احیا نوسازی و توانمندسازی بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهری در هر استان سه شهر و از هر شهر نیز سه محله به صورت پایلوت انتخاب می‌شود، و برنامه‌ها و پروژه‌های ویژه برای هر محله‌‌ای مشخص و طرح مذکور به اجرا در می‌آید.


تشکیل ستاد ملی بازآفرینی به‌عنوان هماهنگ‌کننده اقدامات مشترک بین بخشی و منسجم کننده فعالیت‌های بین دستگاه‌های دولتی، شهرداری‌ها و تشکل‌های محلی و مردمی از جمله مهم‌ترین اقدامات برای حل مشکلات بافت‌های ناکارآمد شهری هستند.
شهرداریها به عنوان دبیر ستاد بازآفرینی شهری در محور برنامه‌های این حوزه قرار دارند و اولویت اساسی در این بخش توانمندسازی ساکنان محلات است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.