امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دو شنبه 28 خرداد ماه، مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد ، دیداری با مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در دفتر ایشان بعمل آوردند.
در این دیدار که مهندس مجتبی گودرزی ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی ازمعاونین و مدیران ستادی شهرداری نیز حضور داشتند ، مراتب تبریک مجموعه مدیریت شهری بمناسبت انتصاب جدید ایشان به این سمت ابراز گردید.


مهندس مجتبی راعی با حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور( به شرح ذیل) پنج شنبه مورخ ۲۴ خردادماه ۱۳۹۷ بعنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد جایگزین سهراب مظفر نجفی که به افتخار بازنشستگی نایل شده بود منصوب گردید :
به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم اصفهان به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.