امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه نهم مهرماه ، دکترابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی،مهندس مجتی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و مهندس مسعود منتظری شهردار شهر نجف آباد دیداری با دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بعمل آورده و انتصاب ایشان را در سمت جدیدشان تبریک گفته و برای ایشان در این پست سازمانی، آرزوی توفیق وسعادتمندی روز افزون نمودند.


در این روز همچنین دیداری با هوشنگ عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران نیز صورت پذیرفت و پیرامون مسائل و مشکلات ناشی از وجود بافت های فرسوده و نبود منابع مالی کافی جهت تسریع در روند ترمیم، مرمت و نوسازی بافت های فرسوده بحث و تبادل نظر و تبیین راهکار صورت پذیرفت.


هسته اولیه شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در سال 1364 با تاسیس دفتر بهسازی بافت شهری در حوزه معاونت شهرسازی و معماری وزارت مسکن و شهرسازی سالق شکل گرفت. بعدها و به منظور پیش‌نگری، پیش‌گیری و درمان مسائل مورد اشاره و با رسالت تجدید حیات شهری و نیل به شهر پایدار و مشارکتی، سازمان عمران و بهسازی پدید آمد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.