امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

آیین روز درختکاری در نجف آباد برگزارشد

اصفهان - ایرنا - مراسم ویژه روز درختکاری با حضور شهردار، امام جمعه، خانواده شهدا، اعضای شورای شهر و شماری از اهالی نجف آباد روز چهارشنبه در منطقه تفریحی و تاریخی بیشه این خطه برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه نجف آباد گفت: درختکاری عبادت است و باعث نور و صفا می شود که این توجه به نعمت خداست.
حجت الاسلام مصطفی حسناتی افزود: گسترش درختکاری وحفظ محیط زیست باید یک فرهنگ بین مردم شود و درحفظ ونگهداری وکاشت آن همه قدم بردارند.
دراین مراسم شهردار نجف آباد گفت: شهرداری در چند سال گذشته بیش از 80 هزاراصله نهال درمناطق مختلف این شهر کاشته و امسال هم بیش هفت هزار درخت غرس می شود.
مسعود منتظری با اعلام اینکه تلاش شهرداری نجف آباد گسترش فضاهای سبز وحفظ وتوسعه آن بوده است، افزود: یکی از اهداف شهرداری حفظ و احیا مسیر تاریخی بیشه و بوستان زندگی است و ضمن تلاش برای نگهداری درختان چنار موجود درطول این مسیر درختان جدید کاشته می شود.
شهردار نجف آباد گفت: مرحله اول پروژه احیای منطقه تفریحی ، تاریخی بیشه به زودی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی فاز دوم آن با مشارکت بخش خصوصی سال آینده شروع می شود.
شهرستان نجف آباد با 330 هزار نفر جمعیت در30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

لینک خبر : http://www.irna.ir/esfahan/fa/News/83233550


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.