امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
فرمانده سپاه نجف‌آباد در نشست خبری:

فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست/ شهدا به ما عزت و عظمت بخشیدند

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد سرهنگ نوابی فرمانده سپاه نجف‌آباد صبح امروز در نشست خبری روز حماسه و ایثار نجف‌آباد باحضور اصحاب رسانه اظهار داشت: فتح قله‌های ایثار توسط دلاور مردانی است که از این خطه اعزام شدند و شهدا آمدند در کنار امامشان تا اسلامی را زنده کنند که در آن زمان محروم بود و امروز اسلام و حرکت مقاومت است و شاهد هستیم که رئیس مقاومت به خود میبالد که سرباز سیدعلی خامنه‌ای هست.

وی بیان کرد: شهدا آمدند ایران را احیا کردند و نگذاشتند دشمن یک وجب به خاک ما نزدیک شود و شهدا به ما عزت و عظمت بخشیدند. امام خمینی(ره) فرمودند که اسلام سنگرهای جامعه را فتح خواهد کرد و امروز شاهد آن هستیم که در نقاط مختلف جهان به برکت خون شهدا، این انقلاب در جهان حرفی برای گفتن دارد.
فرمانده سپاه نجف‌آباد گفت: دشمن از اسلام می‌ترسد چون ما خون‌هایی نثار کشور کردیم و جان دادیم تا پرچم این اقتدار را به دست صاحب اصلی آن یعنی منجی عالم بشریت که امام زمان(عج) هستند برسانیم.
وی عنوان کرد: امیدواریم با برنامه‌های مختلفی که به مناسب روز حماسه و ایثار نجف و آباد برگزار می‌شود بتوانیم یاد و خاطره شهدا را ارج نهیم چون فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.