امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
فرماندار نجف آباد در نشست خبری:

در هر گوشه ای از شهرستان نجف آباد نام شهدا نقش بسته است/ نقش برجسته مردم نجف آباد در دوران مختلف انقلاب اسلامی

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد موسی مباشری فرماندار نجف آباد صبح امروز در نشست خبری روز ایثار و شهادت نجف آباد اظهار داشت: برنامه‌هایی که امروز گفته می‌شود شاید یک دهم برنامه‌هایی است که ما برنامه ریزی کردیم اما به دلیل شیوع بیماری کردنا در هفته جاری همکاران با نگرانی از شیوع این ویروس بیش از ۹۰درصد از برنامه هایی که پیش بینی شده بود را حذف کردند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی افزود: قطعا کار کردن برای شهدا کمتر از خود شهادت نیست و بیانات رهبری، امام و مسئولین نظام در ارتباط با شهدا  به ما قدرت می‌دهد که در این مسیر حرکت کنیم، رهبری فرمودند که بیانات شهد بسیار ارزشمند و مهم است و به ما خط می‌دهند و می‌گویند که سعی کنید خصوصیات زندگی و سبک زندگی آنان را برای نسل جدید بیان کنید.
فرماندار نجف آباد ادامه داد: اگر دقت کنید می‌بینیم که دشمن با تمام توان سعی در از بین بردن ارزش های جمهوری اسلامی داشه و دارد و سال ها کارشناسان خبره ای می‌نشینند تا بر علیه کشور برنامه ریزی کنند اما دلیل اینکه توطئه های دشمنان خنثی می‌شود و تاثیری ندارد همین برنامه هایی است که به یاد شهدا برگزار می‌کنیم، زیرا روح آنان در این برنامه‌ها وجود دارد.
وی تاکید کرد: بنا به بیانات مقام معظم رهبری نباید از جوانان غافل شویم و مدارس ما نباید از یاد برود دانش آموزان ما از کلاس ابتدایی باید با شهید و شهدا اشنا بشوند و ارزش های جمهوری و آن چیزی که باعث برکت نظام شده، باید بیان شود و نسل به نسل این ارزش ها منتقل شود تا به نسل های اینده برسد.
مباشری تاکید کرد: مسئولین ما هم باید در این زمینه وظیفه خود را در هر کجای کشور ادا کنند به خصوص در نجف ابادی که در کشور نمونه هست در واقع یکی از دستاوردهای نظام است و هر گوشه این شهر را ببینیم می‌بینیم یک نام از شهدا نقش بسته؛ این اصلا ساده نیست که در یک منزل چهار شهید وجود داشته باشند و تمام افراد خانواده در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته باشند.
وی ابراز داشت: اگر عشق و ارادت مردم نجف آباد به امام و انقلاب نبود این اتفاقات نمی افتاد و این ارزش ها باید به نسل جدید منتقل شود؛ در آغاز انقلاب مردم نجف آباد نقش مهمی داشتند این ها در تاریخ هست که باید زنده نگه داریم، بعد از دوران دفاع مقدس در دفاع از مرزهای اسلامی تعدادی از شهدای برجسته مدافع حرم از نجف اباد بوده‌اند و این نشان دهنده برجسته بودن نقش این شهر در دوران مختلف است و مسئولین نیز باید جهادی تلاش کنند تا حق مردم را ادا کنند و این یک وظیفه است.
وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این برنامه ها دین خود را ادا کرده باشیم و این رویه ادامه داشته باشد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.