امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جمعیت 150 میلیونی ایرانیان

علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد اظهار داشت : تشکیل خانواده و فرزندآوری، یکی از جنبه ‌های مهم زندگی افراد به شمار می‌ آید .

فرزند در خانواده ایرانی دارای اهمیت فوق ‌العاده‌ ای است و در نگاهی کلان، فرزندان باعث زینت و آبروی خانواده می باشند ، و از یک ‌سو موجب تشخّص و هویت خانواده می‌ شوند و از دیگر سو، وجود فرزند یا فرزندان، زمینه ‌ای برای تداوم زندگی مشترک زوجین و سپری ستبر در برابر فروپاشی خانواده به شمار می ‌آید.

مهندس خاکسار با این توصیف بیان کرد که به نظر می ‌رسد توصیه به فرزندآوری و تبیین برکات آن در زندگی از نگاه اسلام، فرهنگ ایران و یافته ‌های دانش تجربی، به نوعی اشاره به بخش مهمی از جنبه ‌های کیفیت زندگی افراد در خانواده دارد. وجود فرزندان در خانواده بر ساحت ‌های مختلف زندگی اثر می‌ گذارد، از جمله مشکلات و ناهمواری ‌ها، سلامت جسمی و شادکامی والدین، استحکام بنیان خانواده، ارتقای شخصیت انسانی و درجات معنوی پدر و مادر.

وی گفت : از این رو اتاق فکر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان در دو نبت 55 و 56 مین نوبت  از تابلوهای فرهنگ شهروندی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص افزایش جمعیت که "  من معتقدم که کشور ما با امکاناتی که داریم، می تواند 150میلیون نفر جمعیت داشته باشد" موضوع " ما چقدر خوشحالیم ... #بچه_زیادش_خوبه " را طراحی و بر روی تابلوهای شهروندی نصب و ارائه نمود .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.