امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

#وقتشه.. اگه گفتید وقت چیه؟

در نوبت پنجاه و هشت از تابلوهای فرهنگ شهروندی عبارت #وقتشه! درج شده که حدس موضوع مبحث مورد نظر هیأت اندیشه ورز کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد  مورد سوال و مسابقه شهروندی است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد از تدارک مسابقه تعاملی پیرامون اعلام درست مبحث مورد نظر نوبت جدید مجموعه تابلوهای فرهنگ شهروندی خبر داد.
شما بگید وقت چیه؟
خاکسار ضمن ارائه گزارشی از نوبت های اجرا شده فرهنگ شهروندی با محوریت مباحث روز جامعه، با اعلام لزوم ارتباط دو سویه و افزایش تعامل هیأت اندیشه ورز کمیته فرهنگ شهروندی با مخاطبین خود تصمیم بر تدارک مسابقه اعلام موضوع مجموعه پیش روی این رسانه تأثیرگذار نموده است. وی با اشاره به اهداف تعیین شعار #وقتشه! در راستای ایجاد پرسش در ذهن مخاطب، از جلوه متفاوت بصری فونت شعار و هشتگ ویژه آن، افزود مخاطبین گرامی می توانند جهت شرکت در مسابقه به ادمین کانال اطلاع رسانی خارون در پیام رسان ایتا به نشانی kharoon_ir1402 پیام داده و مبحث مورد نظر خود را ثبت و یا با شماره 09133241704 تماس حاصل نمایند.
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد در پایان افزود در انتهای فاز انتظار این نوبت از مجموعه طرح های فرهنگ شهروندی به شهروندانی که پاسخ صحیح و مطابق با مفهوم تعیین شده توسط هیأت اندیشه ورز کمیته فرهنگ شهروندی را ثبت کرده‌اند با اهداء هدایای نفیس تقدیر و تشکر خواهد شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.