امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به مناسبت روز معلم

تکریم و بزرگداشت مقام معلم توسط شهرداری نجف آباد

هفت اکیپ از شهردای جهت تکریم مقام معلم در روز معلم با گل و شیرینی به دیدار معلمان در پانزده مدرسه رفتند.
در یکی از این گروه ها شهردار نجف آباد با همراهی احمدی معاونت اداره آموزش و پرورش از هنرستان های ملک و شهید ابوترابی دیدار کرد و از نزدیک با معلمان این دو مرکز آموزشی به گفتگو نشست.
مهندس منتظری ضمن تکریم مقام شامخ معلم و ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در شش ماهه اخیر، معلمان را سردمداران فرهنگ و تمدن خواند و در پاسخ به سوال یکی از معلمان گفت اگر شهرداری در میدان معلم المان هایی از سنگ آسیاب گذاشته بخاطر سخت گوشی معلمان این دیار و تقدسی است که قدمای ما برای سنگ آسیاب قائل بوده اند به حدی که اگر می خواسته اند عهدی ببندند و یا قسمی بخورند کنار سنگ آسیاب این عمل انجام می شده است. و حضور این المان ها در این میدان منافاتی با اسم و مقام معلم ندارد همانگونه که پیکره شیخ بهیی در میدان آزادگان منافاتی با اسم میدان ندارد.
در ادامه مهندس منتظری گفت: معلمان فرهنگ سازان جامعه هستند و می توانند در آموزش فرهنگ شهروندی کمک مدیریت شهری و مسئولین باشند.
منتظری با اشاره به فعالیت های فرهنگی شهرداری نجف آباد از راه اندازی اخیر برنامه رادیویی نجف آباد سلام در شبکه رادیویی اصفهان به همت شهرداری و نیروهای فرهنگی شهرستان نام برد و گفت اکنون همه استان صدای نجف آباد را می شنود. و این قشر عظیم فرهنگی با پتانسیل بالایش می تواند فرهنگ و صدای خود را تا دورترین گستره استان بست و گسترش دهد.
شهردار نجف آباد همچنین از اجرای نهضت آسفالت، تعمیر ترانشه ها، ایجاد باغ گل ها، باغ پرندگان، پخش 60 هزار تقویم زباله بصورت خانه به خانه، ایجاد موزه مردم شناسی، المان های شهری، اجرای طرح های ترافیکی جدید و مطالعه نصب دوربین های کنترل ترافیک شهری و ... صحبت کرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.