امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

اجرای طرح آموزشی چهره به چهره شهروندان نجف آباد برای رفع معضل زباله های خارج از نوبت

ناهی سرپرست معاون خدمات شهری شهرداری نجف آباد از شروع و ادامه منسجم آموزش حضوری شهروندان با هدف رفع معضل زباله های خارج از نوبت در سطح شهر خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امر بین الملل شهرداری نجف آباد رضا ناهی سرپرست معاون خدمات شهری شهرداری نجف آباد ضمن اعلام این خبر که مجموعه خدمات شهری از آبان ماه سال جاری طرح آموزشی حضوری و چهره به چهره با محوریت تبیین معضلات شهری زباله های خارج از نوبت را آغاز نموده افزود در این طرح اقداماتی آموزشی مانند توزیع تقویم زمانبندی زباله ها، بروشورهای آموزشی و.. و تدابیری مانند صدور اختاریه، برچسب گذاری زباله های خارج از نوبت و بارگیری نکردن زباله های شهروندان خاطی در معابر فرعی در مناطق پنج گانه شهرداری نجف آباد صورت می پذیرد.

ناهی با بیان این نکته که در این مسیر بسترهای متنوعی چون تابلوهای فرهنگ شهروندی سطح شهر در چند نوبت اجرا و به اموزش این مباحث پرداخته افزود: خدمات شهری نجف آباد در رفع معضل زباله های خارج از نوبت خود را در کنار شهروندان متصور بوده و هدف از اجرای طرح مذکور را آموزش حضوری با رویکرد پیشگیری از انجام این مورد شهری یاد کرد. وی مشارکت، همکاری و همراهی شهروندان در این طرح را مهمترین عامل دستیابی به شهری زیبا بدون صرف هزینه های اضافی جهت جمع آوری زباله های خارج از نوبت دانست و خاطر نشان کرد از محل هزینه های مدیریت شده با رعایت شهروندان می توان خدمات بیشتر و گسترده تری در سطح مناطق مختلف شهر ارائه نمود.
سرپرست معاون خدمات شهری شهرداری نجف آباد با اعلام این نکته که در نجف آباد به طور متوسط روزانه 150 تُن زباله جمع آوری می شود افزود از این میزان زباله جمع آوری شده، حجمی در حدود 30 تُن زباله های خارج از نوبت را تشکیل می دهند که این مقدار هزینه های زیادی بر سیست شهری تحمیل می کند. وی گفت با ادامه این طرح آموزشی و بازدارنده کاهش چشمگیری در میزان این معضل شهری شاهد بوده و امید است با همراهی بیش از پیش شهروندان بتوان میزان زباله های خارج از نوبت را به حداقل رساند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.