امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش

تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش نجف آباد

طی مراسمی در سالن اجتماعات هنرستان دکترعلی شریعتی ، روز پنجشنبه صبح مورخ 8/3/93 با حضور مسولین شهر ، فرهنگیان ،مدیران مدارس و مدعوین، مهدی ابراهیم نجف آبادی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش معرفی گردید .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ، در این مراسم با صدورحکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان مهدی ابراهیم به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد منصوب و از تلاش‌های علی اکبر نجفیان نجف آبادی مدیر پیشین آموزش و پرورش نجف آباد تشکر و قدردانی شد.

در این مراسم ، سیروس محمودی فرماندار شهرستان و معاون استاندار ،ضمن تشکر از زحمات علی اکبر نجفیان در دوره مدیریت خود ، از ایشان و همچنین مهدی ابراهیم ، به عنوان دو بسیجی خدمتگزار وتلاشگر ، نه تنها در جبهه های حق علیه باطل بلکه در تمامی عرصه های اجرایی و خدمت رسانی یاد نمودند . در ادامه ایشان برای مدیر جدید آموزش و پرورش آرزوی موفقیت و توفیق در امر خطیر تعلیم و تربیت فرزندان شهر را از خدوند متعال خواستار شدند .

همچنین دکتر پناهی معاون پژوهش ،برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان ضمن یادآوری تلاش ،فداکاری ،ایثار و از جان گذشتگی مردم شهید پرور نجف آباد در هشت سال دفاع مقدس و یاد و خاطره سردار سرلشگر احمد کاظمی و هم رزمانشان درلشگر زرهی هشت نجف اشرف از مردم شهرستان نجف آباد سپاسگزاری نمودند

ایشان ضمن تجلیل و قدر دانی از زحمات علی اکبر نجفیان درطی دوران مدیریت خود و خدمات ارزشمند ایشان ، مهدی ابراهیم یکی دیگر از فرزندان تلاشگرانقلاب اسلامی با پشوانه ی اجرایی و آموزشی غنی را به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش نجف آباد معرفی نمودند .

در این مراسم علی اکبر نجفیان از همه ی معلمین ،دبیران ،مدیران و کادر خدوم در مدیریت آموزش و پرورش ،بخصوص شورای معاونین تشکر و قدردانی و بیان نمودند "در این چند سال بسیار وقت گذاشتیم همت عالی نمودیم ، تلاش کردیم و رتبه های قابل توجه استان را به خود اختصاص دادیم اما باز در مقابل فداکاری ،ایثار و از جان گذشتگی و اخلاص شهدا همچنان شرمنده ایم ."

سپس و در ادامه مهدی ابراهیم طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر پیشین ، تصریح نمودند: قطعاً برگزاری اینگونه مراسم و مناسبت‌ها نیز نه به عنوان مراسم تودیع و معارفه بلکه به نوعی جابجایی مسئولیت هاست .ایشان اشاره نمودند که پذیرفتن این مسئولیت برای بار دوم فقط به جهت احساس وظیفه و مسولیت می باشد . ایشان اذعان داشتند که مشارکت در امور و کارها در دستور کارشان می باشد . همچنین از جامعه بزرگ فرهنگیان خواستند تا دست در دست هم و در کنار هم در پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش گام های موثر و قوی برداشته شود.ایشان ضمن اشاره به سخن گرابهای پیامبر اکرم ،محمد مصطفی (ص) که می فرمایند :

هرکسی بنا نهاد کار خوبی را تا ابد در آن شریک است و هرکس بنا نهاد کار بدی را تا ابد نیز شریک است .

از تمامی همکاران فرهنگی خواستند تا این حدیث شریف را سرلوحه کارشان قرار دهند

سپس در ادامه مراسم ،حکم انتصاب مهدی ابراهیم قرائت و با حضور فرماندار شهر توسط معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان ، به ایشان، اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از تلاش های علی اکبر نجفیان تشکر و قدردانی شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم مدیران مدارس ،و نهادها و ادارات ضمن ابراز تشکر از مدیر پیشین آموزش و پرورش ،از خداوند متعال توفیق خدمت و موفقیت در این امر خطیر و مهم را برای مدیر جدید آموزش و پرورش خواستار شدند .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.