امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید؛

49هزاردانش آموزنجف آبادی راهی مدرسه شدند

اولین روز از مهر ماه در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان در دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه نجف آباد زنگ آغاز سال تحصیلی نواخته شد.

در این مراسم ابتدامدیرآموزش و پرورش شهرستان نجف آباد در سخنرانی ضمن توصیه دانش آموزان به درس خواندن اظهار داشت : ماه مهر را با،محبت وعشق شروع کنید و سعی کنید دروس را مفهومی بخوانید.مهدی مهدی ابراهیم به هفته مقدس نیز اشاره و گفت:نجف آباد شهر شهیدان و ایثارگران است که در طول 8 سال دفاع مقدس همه اقشار توانستند نقش آفرینی کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش نجف آباد با تقدم 52 معلم شهید و فرهنگی و 730 دانش آموز شهید توانست وظیفه خود را به نظام اسلامی به درستی ایفا کند.مدیر آموزش و پرورش نجف آباد تصریح کرد:تنها در دبیرستان منتظری 234 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب شد که در ایران بی نظیر است.وی افزود:اگر دفاع جانانه این عزیزان نبود معلوم نبود چه بر سر ما می آمد،آنها بودند که امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، حال ما باید به درستی وظیفه خود را در قبال خون شهدا و ایثارگران انجام دهیم.ابراهیم در ادامه به تعداد دانش آموزان شهرستان اشاره کرد و گفت:در حال حاضر 49 هزار دانش آموز در شهرستان نجف آباد در280 واحد آموزشی مشغول به تحصیل اند که 26 هزار نفر آنها در پایه های ابتدایی و مابقی در مقطع متوسطه هستند.

وی افزود: امسال حدود 4 هزار کلاس اولی به دانش آموزان شهرستان اضافه شده است. مدیر آموزش و پرورش نجف آباد تعداد پیش دبستانی های این شهرستان را حدود 90 واحد آموزشی اعلام کرد. معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه نجف آباد نیز در سخنانی با اشاره به اهداف شکل گیری تعلیم وتربیت درنظام جمهوری اسلامی اظهارداشت:این شکل گیری با اهداف تثبیت پایه های اعتقادی ، بوجود آمدن خود باوری درانسان ومهارت آموزی است.

سیروس محمودی افزود: اگر پایه های اعتقادی دانش آموزان درست تثبیت شود می تواند در جهت رشد و تعالی انسانی موثر باشد وازسویی انسان با خودباوری می تواند به مراحل موفق برسد. فرماندار نجف آباد در پایان دانش آموزان را به رعایت نظم همراه با ایمان سفارش کرد و گفت:جوانان ما در دفاع مقدس و سایر سنگرهای علم و دانش با اعتقاد و ایمان راسخ ایستادگی کردند تا پیروزه میدان شدند.دراین مراسم شهردار،رییس واعضای شورای اسلامی شهروبرخی مسوولان حضورداشتند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.