امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

همزمان با روز پرستار تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان فاطمةالزهرا نجف‌آباد

 

 همزمان با سالروز ولادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری و گرامیداشت روز پرستار شب گذشته در مراسم جشنی از پرستاران نمونه بیمارستان فاطمه الزهرا وابسته به مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان تجلیل شد.

در این مراسم مهناز فتاحی رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا در سخنانی به حرفه پرستاری اشاره و اظهار داشت: پرستاری شغلی است که پیشینه کهن دارد، هنگامی که رنج و درد در کالبد انسان حمله‌ور می‌گردد در آن شرایط حساس پرستار می‌تواند باروحیه لطیف موجب آرامش روحی وی شود.

فتاحی افزود: پرستاری به وجود آمد، در مسیر تاریخ همواره در کنار حرفه پزشکی در خدمت انسان‌ها بوده و در همه اعصار از آن‌ها به بزرگی و عظمت یاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: پرستاری در واقع هنری است بی‌نظیر که می‌تواند در درخشان کردن خورشید ایمان و اعتماد به زندگی بیماران مؤثر باشد.

رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا نجف‌آباد با بیان اینکه پرستاری از کارهای پسندیده و شیوه رهبران الهی بوده، تصریح کرد: شیوه رهبران الهی همواره بر این بوده که در میدان انجام کارهای پسندیده گوی سبقت را از دیگران ربوده و الگویی برای آیندگان باشند که بی‌شک یکی از این کارهای نیک پرستاری از بیماران است.

در پایان این مراسم تعدادی از پرستاران نمونه بیمارستان فاطمه الزهرا نجف‌آباد هدایای خود را از مدیر درمان تأمین اجتماعی استان دریافت کردند.

به گزارش فارس، بیمارستان فاطمه الزهرا در حال حاضر 240 نفر کادر پرستاری شامل پرستار، بهیار، بهدار، کاردان‌های اتاق عمل و بیهوشی دارد؛ در این مراسم اعتصام پور مدیر درمان تأمین اجتماعی استان، معاونین و پرستاران بیمارستان فاطمه الزهرا نجف‌آباد به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند.

منبع خبر:فارس .نجف آباد 

همگام با شهرداری: https://telegram.me/najafabd

پایگاه خبری شهرداری: http://news.najafabad.ir/

سایت شهرداری: http://www.najafabad.ir/portal/

نقشه نجف آباد: http://map.najafabad.ir/

سامانه ارتباطات مردمی:137

سامانه پیام کوتاه: 30001360


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.