امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

7 هزار اصله نهال در نجف آباد توزیع شد

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نجف آباد از توزیع هفت هزار اصله نهال در این شهرستان به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری خبر داد.

  سعید موحدی روز سه شنبه اظهار کرد: این تعداد نهال شامل کاج، سرو، اقاقیا، عرعر و توت بین شهروندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: حفظ و نگهداری عرصه ها و منابع طبیعی یک وظیفه ملی و شخصی است و مردم باید در این راستا تلاش و مسئولان نیز در این زمینه برنامه ریزی کنند.
وی توزیع نهال را بهترین فرصت برای ایجاد فرهنگ حفظ منابع طبیعی در کشور دانست و افزود: بدرفتاری با منابع طبیعی بلایایی نظیر سیل، خشکسالی، سرمازدگی و تغییر اقلیم را بدنبال دارد.
موحدی تصریح کرد: منابع طبیعی، موهبتی خدادادی است که حفظ، نگهداری و گسترش آن همکاری مردم بخصوص دوستداران طبیعت را می طلبد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نجف آباد گفت: تا زمانی که تعادل بین انسان و طبیعت برقرار نشود، زندگی انسان ها نیز دچار مشکل می شود زیرا درختان و پوشش گیاهی نقش مهمی در استحکام زمین و پاکیزگی هوا دارند.
موحدی، وسعت شهرستان نجف آباد را 288 هزار و 139 هکتار اعلام کرد و گفت: مساحت مراتع قشلاقی و ییلاقی این شهرستان 164 هزار هکتار است.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان واقع است.

منبع خبر: ایرنا 

همگام با شهرداری:telegram.me/najafabd

پایگاه خبری شهرداری:news.najafabad.ir

سایت شهرداری:www.najafabad.ir/portal

نقشه نجف آباد:map.najafabad.ir

سامانه ارتباطات مردمی:137

سامانه پیام کوتاه: 30001360


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.