امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

آتش سوزی بزرگ درشهرک صنعتی منتظریه نجف آباد/مرگ جوان 19 ساله در استخر آب کشاورزی

روز شنبه دهم شهریورماه، در ساعت 12:43 یک مورد حریق کارخانه به سامانه 125 سازمان اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای شماره 1و2 و 3 و4 به محل حادثه اعزام شدند.


اصغر مهدی پور رئیس سازمان آتش نشانی در این باره افزود: آتش سوزی در کارخانه فوم وعایق به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی درحین برشکاری و جوشکاری به مواد انبار شده که در مجاور کارخانه بود رخ داد که به علت وسعت زیاد آتش بلافاصله آتش نشانان با استفاده از پنج خودرو اطفائیه سنگین و کلیه تجهیزات موفق به مهار حزیق شدند و از سرایت حریق به سالن تولید و. انبارکارخانه جلوگیری کردند
مهدی پور در پایان گفت: حریق کارخانه مذکور با سه ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان و با همکاری آتش نشانان شهرک صنعتی منتظریه -شهرک صنعتی 2-جوزدان وگلدشت کاملا اطفاء شد.

مرگ جوان 19 ساله در استخر آب کشاورزی
روز چهارشنبه مورخ 14/6/97 ساعت 08 / 17 در پی تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی گزارش سقوط فردی در استخر آب گزارش شد .

اصغر مهدی پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد با بیان اینکه ستاد فرماندهی آتش نشانی پس از دریافت این گزارش، به سرعت گروه غواصی خود رااز ایستگاه شماره 4 به محل حادثه اعزام‌ کرد، با اظهار تأسف گفت: در این حادثه جوان19 ساله‌ای در عمق حدود شش متری استخر آب واقع درباغات اطراف شهر سقوط کرده بود.
مهدی پور افزود با توجه به موقعیت جسد که در عمق 6 متری استخر قرار داشت گروه غواصی سازمان آتش نشانی با رعایت تمامی موارد ایمنی ، با استفاده از تجهیزات تخصصی غواصی، جسد را از آب خارج نمودند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.