امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پخش فیلم تحسین شده 23 نفر

نشست تخصصی سینماگران نجف آباد با حضور کارگردان
از ساعت 16دوشنبه 9 دی 98، سالن کنفرانس دانش فرهنگسرای خارون میزبان نشست تخصصی سینماگران نجف آباد و پخش فیلم تحسین شده  23 نفر با حضور کارگردان، مهدی جعفری بود.

 در این نشست جعفری کارگردان فیلم 23 نفر در سخنانی ضمن تشریح مهمترین عوامل پیشرفت در سینمای ایران به بیان فاکتورهای شکل گیری این فیلم، از روند جرقه ذهنی، نگارش فیلم نامه و تهیه و تولید تا اکران آن پرداخت.
 عوامل موفقیت کارگردان های سینمای ایران و توجه ویژه به ساخت فیلم کوتاه به عنوان مهمترین ابزار پرورش هنری، لزوم تحصیل و دریافت حس اصیل و هنر فیلم سازی پس از گذراندن دوره های فنی و تخصصی، لزوم پرداخت ویژه به مساله فیلم نامه و تهیه سناریویی حرفه ای و بومی به عنوان پاشنه آشیل هنر سینما در ایران، تلمذ و هنرآموزی غیرمستقیم از روح آثار فاخر سینمای جهان و کارگردانان نامی و تعیین خط مشی کاری در دوران فیلمسازی از مهمترین محورهای این نشست بود.

تجلیل از کارگردان و پخش فیلم
پس از برگزاری نشست تخصصی، از ساعت 18 سالن شهروند فرهنگسرای خارون میزبان تجلیل از کارگردان و پخش فیلم 23 نفر بود. در این تجلیل جعفری در سخنانی پیشرفت هنری نجف آباد به خصوص در عرصه سینما را چشمگیر و خوشایند دانست و از تمامی پیشکسوتان و هنرمندان این عرصه به نیکی یاد کرد.

در این مراسم که مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد، سردار رشیدزاده فرمانده لشکر زرهی هشت نجف اشرف، ، طرقی رییس شورای اسلامی شهر نجف آباد، مهندس پزشکی رییس شورای شهرستان و دبیر شورای اسلامی شهر نجف آباد، مهندس حجتی خزانه دار شورای اسلامی شهر نجف آباد ، مهندس سلیمانی مشاور شهردار نجف آباد، فردوسی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آبادی و رضایی مدیر روابط عمومی ارتباطات بین الملل شهرداری نجف آباد و... حضور داشتند با اهدای لوح یادبود و هدایایی از زحمات و افتخار آفرینی این هنرمند متعهد تجلیل به عمل آمد.
در انتها نیز فیلم تحسین شده 23 نفر در سالن شهروند فرهنگسرای خارون اکران شد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.