امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پرداخت هنرمندانه به زباله‌های خارج از نوبت

در چهل‌وچهارمین سری از تابلوهای فرهنگ شهروندی شهرداری نجف‌آباد، موضوع رعایت ساعت و تاریخ بیرون گذاشتن زباله‌ توسط شهروندان، مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در این تابلوها که توسط کمیته فرهنگ شهروندی آماده‌سازی و بر روی بیش از یکصد تابلو در سطح مناطق پنج‌گانه نصب شده، به کمک جمله مشترک «زباله را خارج از نوبت می‌گذارند» و عباراتی مانند «بی‌فکرها»، «بی‌نظم‌ها»، «تنبل‌ها»، «بی‌تفاوت‌ها» و «قانون گریزها»، ۵طرح متفاوت و جذاب آماده شده تا با روشی هنرمندانه، اهمیت این موضوع مورد تاکید چندین‌باره قرار گیرد.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در حال حاضر، برنامه مشخصی برای جمع‌آوری زباله‌های خانگی مطابق با زوج یا فرد بودن تاریخ، برای هر محله و معبر مشخص و به طور گسترده اعلام شده و شهروندان موظف‌اند پسماندهای خود را راس ساعت ۱۰شب در این تاریخ‌ها بیرون بگذارند.
به دلیل رعایت نشدن این موضوع توسط برخی شهروندان، شهرداری مجبور است در راستای رعایت حداکثری بهداشت و حفظ زیبایی معابر، سالیانه چندین میلیارد تومان را صرف جمع‌آوری زباله‌های خارج از نوبت کند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.