امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه ۲۵مردادماه ۱۴۰۱

جلسه ستاد اقامه نماز شهرداری نجف‌آباد

تالار فرزانگان فرهنگسرای خارون

سه شنبه 25 مرداد ماه 1401 تالار فرزانگان فرهنگسرای خارون میزبان جلسه ستاد اقامه نماز شهرداری نجف آباد بود. در این جلسه که با حضور و ریاست مهندس امامی شهردار نجف آباد، علیرضا خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و مصطفی حیدری مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و حجت الاسلام و المسلمین رضاوندی رییس ستاد اقامه نماز شهرداری نجف آباد برگزار شد درباره مهمترین موارد و مسائل پیرامون اهمیت و لزوم اقامه نماز جماعت در مناطق و سازمان های تحت پوشش شهرداری نجف آباد بحث و تبادل نظر شد.


در این جلسه ابتدا حجت الاسلام و المسلمین رضاوندی مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری ضمن معرفی اعضاء ستاد، امام جماعت مناطق شهری، سازمان ها و مراکز وابسته به شهرداری، به جهت توجه ویژه به اصل و ستون دین در فعالیت های شهرداری نجف آباد از مهندس امامی شهردار نجف آباد تقدیر نمود.  حجت الاسلام رضاوندی در سخنانی ساماندهی امکانات موجود، تجهیز نمازخانه ها و انسجام همه جانبه امور و مشارکت مسئولین هر مرکز را لازمه افزایش کیفیت این فریضه الهی دانست.
تشویق پرسنل هر بخش به مشارکت و حضور بیشتر در نماز جماعت، تبیین جایگاه نماز جماعت و نقش بی بدیل آن در بهبود زندگی شخص و فواید تعامل ائمه جماعت با نمازگزاران از دیگر مواردی بود که رضاوندی به تشریح آن پرداخت.
مهندس امامی شهردار نجف آباد نیز بر اهمیت برقراری پویایی و نشاط معنوی در بین کارکنان از طریق برگزاری منظم و با روحیه نماز جماعت تاکید نمود.  شهردار نجف آباد افزود پرداخت به اصول و مفاهیم مهم دین مبین اسلام به منظور افزایش روحیه دینی و آرامش باطنی در فرد در محیط کار پرسنل یکی از اهداف مهم تشکیل و تقویت ستاد اقامه نماز شهرداری بوده است که به ثمر نشستن این موارد جز با مشارکت و همراهی مدیران و مسئولین و پرسنل میسر نمی گردد.
مهندس خاکسار مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد نیز ضمن تشکر از تشکیل ستاد و توجه سازنده به این امر سفارش شده، تبدیل امام جماعت هر مرکز به مرکز مراجعات فکری، روحی و مسائل اجتماعی را  دستاورد مهم اقامه نماز جماعت دانست و افزود تقویت رابطه معنوی با حضور در نماز جماعت بین پرسنل و به ویژه امام جماعت حاضر از طریق  رابطه دو سویه و تعاملی می تواند نقشی بسزا در رفع امور و موارد روزمره افراد ایفا کند. وی محل مراجعه  و پرسش قرار گرفتن امام جماعت در مسائل فقهی  شرعی را زمینه ساز اعتماد روز افزون نمازگزاران در مسائل روزمره به آن نهاد دینی دانست که با تقویت این مهم می توان به اصلاح بسیاری از مشکلات و موارد دنیایی نیز پرداخت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.