امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دستـ کمـ نگیر؛ باهاش میشه پارک ساخت، اتوبوس خرید، کتابخانه ساخت و..

سری سوم پنجاه و دومین نوبت از تابلوهای فرهنگ شهروندی، به مسأله مهم تأمین نمودن بعضی نیازهای اساسی شهری با کاهش هزینه های جمع آوری زباله می پردازد.
مهندس خاکسار در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد سری سوم این مجموعه تابلوهای شهروندی کمیته فرهنگی شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد را تشریح نمود.
علیرضا خاکسار ضمن اشاره به نتایج مثبت و بازخورد مشاهده شده از دو سری گذشته این نوبت به خصوص در فضای مجازی، پرداخت به موارد کاهش هزینه جمع آوری زباله از جنبه مالی و در نهایت اقداماتی عمرانی و فرهنگی مرتبط با زندگی روزمره شهروندان را محور اصلی این سری دانست.
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد افزود بر طبق آمار و بر اساس برآورد مالی صورت گرفته خدمات شهری شهرداری نجف آباد، جمع آوری زباله ماهانه بیش از 6 میلیارد و 800 میلیون تومان صرفا برای مناطق پنج گانه مجموعه شهری نجف آباد هزینه به دنبال دارد که با کاهش این هزینه قابل توجه می توان در دیگر بخش های شهری ارائه خدمات نمود.
مهندس خاکسار گفت در سری سوم این نوبت، تلاش شد با بیان صریح و تأکید تصویری بر دو فاکتور هزینه ماهانه جمع آوری زباله و اقدامات جایگزین این خدمات در قالب مواردی چون ساخت بوستان و پارک های شهری، تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، ساخت خیابان و عملیات روکش آسفالت، و ساخت مراکز فرهنگی مانند فرهنگسرا و کتابخانه به صورت علائم بصری تأثیرگذار، اهمیت این موضوع در معرض دید عموم قرار گیرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.