امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

کسب رتبه نخست شهرداری نجف آباد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مصطفی حیدری مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد ضمن تبریک کسب مقام نخست افزود همزمان با برگزاری اجلاسیه شهرداران استان اصفهان از نجف آباد به عنوان مجموعه نخست و شهرداری برتر نمایشگاه گردشگری تهران تجلیل شد.

حیدری افزود در حاشیه این اجلاسیه که نماینده عالی دولت در استان اصفهان، معاون امور عمرانی استانداری ، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و شهرداران استان اصفهان حضور داشتند از نجف آباد به خاطر کسب عنوان رتبه نخست در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران تقدیر به عمل آمد.

وی ضمن تشریح مهمترین اقدامات و رویدادهای صورت گرفته در این نمایشگاه مانند میزبانی از حضور و بازدید وزرا، مدیران و مسئولین وزارتخانه های کشور، ارتباطات و میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی، رونمایی از فاز تحقیقاتی دانشنامه شهر نجف آباد و کتب در حال چاپ و انتشار این حوزه چون حرفه های رو به فراموشی و..  افزود مجموعه مدیریت شهری نجف آباد با حضور تیم تخصصی معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و گردشگری و زیرساخت های منحصربفرد نجف آباد «باغ شهر صفوی» در حوزه های مرتبط پرداخت.
مصطفی حیدری افزود پس از بررسی عملکرد شهرهای شرکت کننده در این نمایشگاه و تجزیه تحلیل صورت گرفته توسط مجموعه برگزار کننده نمایشگاه و تیم ناظر استانداری اصفهان در اجلاسیه شهرداران استان اصفهان با اهداء لوح سپاسی از سوی سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان از مهندس امامی  شهردار نجف آباد با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
لازم به ذکر است در این نمایشگاه ۶۴ شهرداری از استان اصفهان در غالب ۴۲ غرفه آخرین دستاوردها و فعالیت های خود در زمینه گردشگری و صنایع وابسته را به معرض نمایش گذاشتند که به جز نجف آباد، شهرداری های خوانسار، فریدونشهر، شهرضا  و گلدشت نیز مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۲ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.