امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
اصفهان امروز

كشف 30 توپ پارچه قاچاق در نجف آباد

كشف 30 ثوپ پارچه قاچاق در نجف آباد

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد از کشف 30 توپ پارچه قاچاق به ارزش بيش از بیست میلیون ریال در اين شهرستان خبر داد.


سرهنگ محمد رضا خدادوست فرمانده انتظامي شهرستان نجف اباد در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر حمل کالاي قاچاق توسط يک دستگاه خودروي سمند رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اين شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتي خودروي مورد نظر در محور اعلامي شناسايي و طي يک عمليات هماهنگ توقيف شد.
سرهنگ خدادوست تصريح کرد: در بازرسي از خودروي توقيفي، تعداد 30 ثوب پارچه قاچاق فاقد هر گونه موارد مثبته گمركي به ارزش کالاي مکشوفه بيش از يك ميليون ريال کشف شد .
فرمانده انتظامي شهرستان نجف اباد در پايان با اشاره به اينکه در اين راستا يک نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد، تصريح كرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا و تامين امنيت فعالان و سرمايه گذاران اقتصادي، محوري ترين برنامه نيروي انتظامي در سال 95 به شمار مي آيد و اين مهم در تحقق شعار "اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل" بسيار کارگشا است .
کشف بيش از 51 هزار نخ سيگارت خارجي قاچاق
فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد از کشف بيش از 51 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق به ارزش 150 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد رضا خدادوست فرمانده انتظامي شهرستان نجف اباد در تشريح اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز و با توجه به اهميت تشديد و مبارزه با كالاي قاچاق و جرائم اقتصادي، ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي با كسب اخبارلازم از سه واحد صنفي بازرسي بعمل آوردند و در نتيجه بازرسي صورت گرفته تعداد 51 هزار 760 نخ انواع سيگارت قاچاق به ارزش 150 ميليون ريال در اين واحد كشف شد.
وي در ادامه بيان داشت: در اين راستا سه نفر دستگير و با تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
سرهنگ خدادوست در خاتمه خاطرنشان کرد: پليس با متخلفان اقتصادي به شدت برخورد و فرصت ارتكاب جرم قاچاق به فرصت طلبان و مجرمان اقتصادي را نخواهد داد.

كشف بيش از 2 تن چوب بلوط قاچاق
فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد از كشف بيش از 2 تن چوب بلوط قاچاق ،در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ " محمد رضا خدادوست" فرمانده انتظامي شهرستان نجف اباد در تشريح اين خبر گفت: درپي كسب اخباري مبني بر قاچاق چوب هاي جنگلي ، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
سرهنگ خدادوست ادامه داد : ماموران درحين كنترل وسايل نقليه عبوري به يك دستگاه خودروي نيسان مشكوك كه پس از توقف آن ، در بازرسي از اين خودرو بيش از 2 تن چوب قاچاق كشف وضبط كردند.
وي افزود: ارزش چوب كشف شده 200 ميليون ريال بوده و در اين راستا راننده خودرو دستگير و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد.فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد در پايان از مردم درخواست كرد؛ به منظور حفظ منابع طبيعي در صورت مشاهده موارد مشكوك مشابه، موضوع را سريعا از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.