امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

پلمپ تعمیرگاه غیرمجاز اتوبوس‌های اسقاطی در نجف‌آباد

پلمپ تعمیرگاه غیرمجاز اتوبوس‌های اسقاطی در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از انهدام باند کلاه‌بردارانی که اقدام به بازسازی اتوبوس‌های اسقاطی در این شهرستان می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا خدادوست تصریح کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر بازسازی اتوبوس‌های اسقاطی در یک تعمیرگاه غیرمجاز یک تیم مجرب از مأموران پلیس آگاهی، امنیت عمومی و راهنمایی و رانندگی شهرستان نجف‌آباد پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از این تعمیرگاه تعداد پنج دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کشنده ماک که قبلاً پس از طی مراحل قانونی دریکی از پارکینگ‌های خودرو اسقاط شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: این افراد پس از تحویل گرفتن خودرو جهت انتقال به مراکز ذوب مجدداً خودرو را به تعمیرگاه منتقل و بازسازی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه در این مورد 12 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، اظهار داشت: این افراد قصد داشتند خودروها را مجدداً به مراکز اسقاط تحویل و از تسهیلات آن استفاده کنند که قبل از این اقدام شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد در پایان از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً به پلیس اطلاع دهند


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.