امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گذری برعمکرد منطقه سه / فروردین 98

اجرای 15هزار متر لایروبی در منطقه سه
مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد گفت: طی هفته های اخیر بیش از پانزده هزار متر لایروبی و علف زنی در نقاط مختلف منطقه مانند خیابان های منتظری و ۱۲۴ به همراه بلوارهای طالقانی و آزادگان انجام شده و ضایعات مربوط به این کار نیز به سایت دفن بیست منتقل شده است.

حسین عزیزخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اعلام این خبر افزود: پاکسازی و بارگیری نخاله های هر دو باند بلوار آزادگان، حذف علف های هرز کنار جداول، کاشت گل نرگس  در بلوار دانشگاه، تکمیل شبکه آبیاری قطره ای درختان توت در پارک آبشار و انجام عملیات علف زنی در خیابان های 129 و جنگلی به همراه بلوارهای منتظری، باهنر، دانشگاه و طالقانی از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.
عزیزخانی از تخریب و جمع آوری آبنمای بلوار باهنر و ایجاد باغچه و گل کاری در این مسیر به عنوان دیگر اقدامات انجام شده در این مدت نام برد و اظهار داشت: سم زنی در بلوار دانشگاه، کاشت گل در بلوار الغدیر، نظافت منظم پارک های سطح شهر، بارگیری  نخاله های  خیابان 124، پاکسازی و بارگیری محدوده اطراف کانال آب و اجرای جوی خیابان124 در بلوار سعیدی  به همت واحد امانی از دیگر اقدامات قابل ذکر در این بازه زمانی هستند.

شست و شوی 24 هزار متر جدول در منطقه سه
عزیزخانی همچنین به شست و شوی بیش از بیست و چهار هزار متر از جداول منطقه در نقاطی مانند میدان انقلاب و بلوارهای الغدیر و دانشگاه اشاره کرد و گفت: تسطیح و جمع آوری خاکهای بلوار آزادگان حدفاصل میدان انقلاب تا حسینیه، جابه جایی المان ها، اجرای جدول بلوار امام علی توسط واحد امانی، تخریب و پر کردن چاله های شکل گرفته در بلوار باهنر و کاشت گل نرگس در بلوار دانشگاه از دیگر اقدامات قابل ذکر در این مدت هستند.
 مدیر منطقه سه با اعلام اجرای سیستم آبیاری تحت فشار درختان توت کاشته شده در پارک آبشار خاطر نشان کرد: به همت واحد امانی نیز کار سیمان کشی جوی بلوار منتظری و تکمیل بلوک فرش پارک دانشجو نیز انجام گرفته است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.